Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5.686 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

echostar dsb 2000 voeding dood 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 4,1k weergaven
  1. pioneer pdp-502mx voedigs probleem

• 6 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 8 reacties
    • 18,3k weergaven
    • 12 reacties
    • 2,8k weergaven
  2. JVC DR-MV1

• 1 reactie
    • 906 weergaven
    • 5 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 3,9k weergaven
    • Sat4all vriend

mijn sony autoradio

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 4,4k weergaven
    • Sat4all vriend

plus en min verwisseld 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 40 reacties
    • 14,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 5k weergaven
  3. Sony schema LBT-D507

• 0 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 12 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 15 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
  4. Service menu Sharp LC20S

• 4 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,4k weergaven

• Eerst bij OpenPli vragen inzake de geschiktheid van dat image op je Gigablue QUAD 4K PRO. Volgens mij klopt het niet dat die Hardknott 3.3.6. van OpenPli is.   Dan zoeken naar een andere en kom je al snel op OpenATV zie maar https://www.opena.tv/app.php/gigablue-images   Verder kan ik het niet zien bij Ziggo die schokkende beelden. Screenshot maken.  
    • Het is verbluffend strak en sprankelend qua geluid. Ik ben erg tevreden en kan hem aanbevelen, daarvoor laat ik zelfs die mooiere vintage amplifiers met Volume aanduiding staan. Overigens hij draait constant en werd wel behoorlijk handwarm met de 42Watt 5 Ampere voeding. De 32Watt 5 Ampere voldoet ook voor een nearfield monitor setup en wordt beduidend minder warm.    
    • De beeldkwaliteit van DVB-T2 is erg goed. Het is geen UHD maar erg levendige HD https://www.digitalbitrate.com/dtv.php?mux=MUX-BELGIQUE-HD&pid=2&live=12&sec=0&lang=en zoals reeds eerder geschreven in een ander topic doet het zeker niet onder voor Ziggo Kabel  
    • Ik had Ugreen NAS al eens bekeken destijds, maar de QNAP is ondanks die bug van deze specifieke Intel Chip die niet onder coulance gerepareerd wordt een product/fabrikant dat/die me al 18 jaar mooie prestaties levert. Zelfs de eerste TS 209 Pro draait nog bij m'n zus met nieuwe Toshiba N300 4TB discs erin.   De software voor QNAP is toch ook een belangrijk onderdeel. Het gemak dient de mens; QNAP - To - QNAP backup's is via je point to point heel erg stabiel.
  • Nieuwe aanmaken...