Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5.694 onderwerpen in dit forum

1. philips dvd recorder

• 4 reacties
    • 761 weergaven
  2. Hoe rs232 compoort testen ?

• 8 reacties
    • 43,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. afstandsbediening

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 9 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 8 reacties
    • 25,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,7k weergaven
  4. samsung tft type 930BF

• 1 reactie
    • 1,5k weergaven
  5. SMD solderen, iemand??

• 8 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,5k weergaven
  6. HELP, mijn bierkoelkast is stuk

• 3 reacties
    • 968 weergaven
  7. Ontladen Monitor?

• 3 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 5 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 26k weergaven
    • 15 reacties
    • 4k weergaven
  8. saba kleuren tv geeft alleen horizontale streep

• 3 reacties
    • 1k weergaven
  9. Nokia Tv MP45H1

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,7k weergaven
  10. schema Bosch PSB 24 VE-2

• 1 reactie
    • 840 weergaven

• Waar ik het haal is ook met een tankzuil maar omdat ik half in de achterklep moet duiken lukt het niet om te tanken en gelijktijdig het display te bekijken. En is dat tankje vol dan klotst het er ook meteen overheen en dan heb je die zooi in de kofferbak en probeer het maar weer weg te krijgen. Daarom tank ik dus gewoon in een grote jerrycan en vul dan ook meteen de kleintjes van 10l. Maar als de kleine leeg zijn dan giet ik het over van de grote naar de kleine van 10L en voorkom zo dat je teveel tankt en de kofferbak weer schoon kan gaan maken.  Vaatjes van 10l in de winkel/shop kopen is idd. schreeuwend duur maar heb er ooit een paar gekocht met 40% korting en heb daar nog de doorzichtige vaatjes van. Ik heb me verder een pomp op de accuboor gekocht met wat doorzichtige slangen. Dat ding ziet er niet meer uit en is helemaal wit uitgeslagen maar werkt al jaren probleemloos en dan pomp je 10l over in 1 a 2 minuten zonder te knoeien en zonder kramp in de vingers van het pomppistool door die maar half in te moeten drukken omdat het anders te hard gaat.
    • Ik tank bij voorkeur bij een AD-Blue tankzuil met een vulpistool. Op het display kan je precies zien hoeveel liter je getankt hebt. De vulopening zit naast de diesel vulopening achter de tankklep. Op het display in de wagen kan je aflezen hoeveel liter er getankt kan worden en wat de rest reikwijdte is. Ad blue in jerrycans blijf ik uit de buurt dat is een hopeloos geklungel en de prijs is geheel uit het lood van dat spul uit de tankshop.
    • 👀👀😳😵‍💫🥺
    • ik betaal nog steeds 79 cent per liter en rij met 1 tank ad-blue van 13 liter meestal tussen de 20.000 en 30.000 km, behalve als ik de aanhanger mee heb met de hoogwerker van 1500 Kg er op, dan gaat de ad-blue er ook veel sneller doorheen. Voordeel is wel dat ik altijd zo'n 30L op voorraad heb, even overgieten in een doorzichtige 10L tank en zodra de auto aangeeft van je kunt nog 2500 km en moet minimaal 7 en max 10L bijvullen dan gaat de slang in de tank en met de accuboor pomp ik 10L over. Veel eenvoudiger dan moeten prutsen bij het tankstation zonder te kunnen zien hoeveel je er al in gegoten hebt of dat het er uit klotst als je net iets te snel gaat (bij mij zit de ad-blue vulopening binnenin de auto) 
    • Nee, ad-blue tankje is goed voor 13.000 tot 15.000 km.
  • Nieuwe aanmaken...