Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5.677 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 692 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
  1. sturing 36 volt rotor

• 3 reacties
    • 875 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. Wie kent dit IC

• 5 reacties
    • 874 weergaven
    • 4 reacties
    • 757 weergaven
  3. jvc av-32h35 sue 130br gaat niet aan

• 3 reacties
    • 561 weergaven
    • 3 reacties
    • 961 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  4. Brommende versterker

• 1 reactie
    • 2,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 9 reacties
    • 13,1k weergaven
  5. loewe c9001 O/W

• 4 reacties
    • 775 weergaven
  6. Spanningsvolger

• 13 reacties
    • 6,9k weergaven
  7. van 2 x 110 volt naar 380 volt

• 11 reacties
    • 8,4k weergaven
  8. vervangende tht gids

• 1 reactie
    • 716 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 860 weergaven
    • 6 reacties
    • 3,3k weergaven
  9. Losse OSlink chip bestellen

• 1 reactie
    • 984 weergaven

• Technisat DIGIT ISIO S HDTV dubbeltuner met ab,  manual en 2 x module (zie foto's) €30,-
    • SatLink Digitale satelliet meter, in doos als nieuw. Met manual   €35,-    
    • Bij de eerste speeldag hebben we niet veel gemist, 6 doelpunten in 4 matchen.  Even gevolgd via Radio 1 en de commentaren zeiden genoeg.
    • Daar heb ik er 2 van, simpel en doeltreffend. Ja, maar dat is nu juist bij DAB weer anders, wat ingewikkelder : https://en.wikipedia.org/wiki/Single-frequency_network Meerdere zenders op 1 frequentie die netjes om de beurt praten (als het goed is) Gesynchroniseerd op basis van de GPS satellieten en dan zijn we toch weer afhankelijk van iets waar we geen controle over hebben,  HELAAS ! Zou er een soort nood scenario zijn voor als de sync. wegvalt, hmmm, het zal mij benieuwen. We moeten allemaal een noodradio hebben maar hebben de zenders ook een noodvoorziening ?   In het VK had men de TV verticaal, dat zag er in mijn idee vreemd uit, een band I antenne verticaal op het dak is lastig om optimaal te krijgen, maar toch koos men er daar voor. Of "we weten het niet / we doen maar wat"  🙂   ( ja ik dwaal af, maar de eigenlijke vraag was al beantwoord ? )
    • Een paar vrienden van me gebruiken een Nedis 7-elements buitenantenne. O.a. in Groningen met condities Denemarken mee ontvangen op een vrijstaande 6m hoge mast. Kost €26-27.
  • Nieuwe aanmaken...