Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.


8.156 onderwerpen in dit forum

  1. maar een paar transponders?

    • 13 reacties
    • 2,8k weergaven
  2. nero en 90 min cd`s

    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  3. CD stuk

    • 1 reactie
    • 733 weergaven
  4. Welke software !!

    • 7 reacties
    • 1,4k weergaven
  5. alt-dvb

    • 10 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Skystar 2 invoegen...

    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 3k weergaven
  7. Snapshot maken bij Prog-dvb

    • 3 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    dubbel beeld (tv/sat) bij nieuwe tv 1 2

      • Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 3,6k weergaven
  8. Mpg2Cut2 knippen & plakken Mpeg2 files

    • 1 reactie
    • 1k weergaven
  9. muziek

    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  10. Internetten

    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Dolby 5.1 en Dolby 6.1 Verschil? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 6,7k weergaven
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 607 weergaven
    • Sat4all vriend

    actieve subwoofer

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 2,6k weergaven
  11. ondertitels in dvd

    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven


  • Berichten

    • Zo maar even extra geld verdienen, Met name op 1 mei, let wel hier komen nog wel wat kosten bij. Het was én een zonnige dag én met wind. https://www.google.com/search?q=welke+dag+in+2026+was+het+rendabelst+om+de+auto+te+laden&num=10&sca_esv=d8ad4d1a78452d8c&sxsrf=APpeQnvoxPmfzCcCCFNyauGJhDr-w3Jn0g%3A1782314506150&udm=50&fbs=ABfTbFVPz7Fxzkp9gpcH4sspxEqunTJMUKKHoxewXCCzen0Jv0jtyRcbUVGVrkwb13xl0CNHyKN21XbzHPY_gAQNsLIq0Z1UlrmTly5_1lc4fIo_R4joFOrrRx5wey8FOffla7DmcMSK8kILlnaKP7YScppROiL2rq6DjztQ0Kb8miP4yFwKMBSTYRMlKUN6Fg7De9twjcVQ&aep=1&ntc=1&sa=X&ved=2ahUKEwj5jpH4lqCVAxX4hv0HHdk9AUkQ2J8OegQIDxAD&biw=1600&bih=689&dpr=1.2&mstk=AUtExfDPtEni_CNN-ptOc0qE86bijnhB87At0JvcggNcnggahmqFev1RdE0vEcg4otQNwBDFSy82zZty9KnMLyNH3LGNr6uvBOs4V511J_o8A9lxB68Na5UG-edO43eRM8maURREDDAS2ND3DjAyoV0hSU-V4Y0lj5Ze0HRl-2tRrZ2PRe97I188NuLs6NU-Pi6N5GGYAnNwZlDcKxAct8EPLejoOq60SuVnQUmlZIkma3gst_h7EoTKUMPXQHFPnZhtZ8aCBX5Wnx957bIGsJ_VuWNWj66jEu3hfB5WoCYhOFCseZPwtA58IaqU_CR1YBhSd7wJrDK-hRrzmg&csuir=1&mtid=MfY7apLaIrPKi-gPz8qCmA4
    • Eergisteren "gecomunniceerd" met AI. Reden, ik heb 12 zonnepanelen op 1 string en heb ik liever DC gekoppeld in verband met een stukje verlies (DC>AC>DC) en kwam uit op een Solis S6-EH1P3K-L-PLUS (1-fase, 3 kW) die een DC uitgang heeft. En daar ben ik best blij mee. Heeft geen accu aan boord maar je kunt er iedere accu aan hangen volgens AI. Dat laatste ga ik nog verifiëren voordat fabrikanten naar elkaar gaan wijzen.  
    • Daar zitten ook de netkosten (bestaande uit het distributienettarief, de tarieven voor de huur van de meter en de transmissietarieven) in. Dat zijn kosten die losstaan van de energieprijs, maar hier voor het gemak over het verbruik van een gemiddelde particulier worden terug gerekend.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...