Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.262 onderwerpen in dit forum

1. CD heeft waardeloze service

• 10 reacties
    • 2,3k weergaven
  2. Ontvangst Canaal Digitaal Marokko

• 6 reacties
    • 3,6k weergaven
  3. "Mijn Canaldigitaal" uit de lucht?

• 9 reacties
    • 4,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Weer nieuwe zenders verschenen in CDS lijst

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
  4. Tele2 FTA op dit moment

• 2 reacties
    • 2,1k weergaven
  5. Wat is zender BiB

• 1 reactie
    • 3,5k weergaven
    • 13 reacties
    • 2,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Canaal digitaal test de Thema Kanalen 1 2 3 4 23

• Sat4all vriend
    • 336 reacties
    • 117,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Canaldigitaal verhoogd prijs Set Top Box-pakket 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 42 reacties
    • 16,2k weergaven
  6. Leuk themapakket TVV 1 2

• 25 reacties
    • 10,3k weergaven
  7. Reclame TVV en C+

• 6 reacties
    • 3,4k weergaven
  8. Discovery Channel: geen teletekst 1 2

• 25 reacties
    • 9k weergaven
  9. Tele2 voetbalkanaal 1 2

• 25 reacties
    • 8,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 7,7k weergaven
  10. EPG TVV 1 2

• 19 reacties
    • 4,8k weergaven
  11. Motors tv

• 3 reacties
    • 2,3k weergaven
  12. Waarom nog geen Dolby digital? 1 2 3

• 32 reacties
    • 11,3k weergaven
    • 103 reacties
    • 39,2k weergaven
  13. Themakanalen

• 5 reacties
    • 3,8k weergaven

• Dat heeft hij al eens een keer meegemaakt bij dit team en wel met een prachtige Renault motor die nooit de snelheid had die nodig was. Dat heeft wel even geduurd voordat er een andere Motor in dat ding van hem kwam, Honda was ook niet direct snel maar maakte wel steeds progressie iets wat Renault ook wel deed, alleen werden die motoren steeds langzamer en onbetrouwbaarder ten opzichte van het hele veld. Max heeft vorig jaar maart al geroepen dat het niet ging zoals het moest gaan en er totaal geen voorruitgang in de Redbull te vinden was. De boosheid en waarschuwingen van Max richting het team waren helaas aan dove mans oren gericht, die Horny vond het schoonvegen van zijn vuil straatje belangrijker dan de rest van het team waardoor er nogal wat belangrijke personen vertrokken zijn van dit team. Dan rest de vraag als hij vertrekt wie er de werkelijke prof is?
    • Met deze temperaturen zorg ik er ook voor dat ik minimaal 10 liter extra brandstof in de auto heb dan normaal zodat de airco ook bij stilstand gewoon kan blijven draaien. Ik stond vrijdag 13 juni midden tussen de weilanden zonder ook maar enige schaduw meer dan 3 kwartier stil in de brandende zon na een ongeval met een camper.  Na een poosje begon de zon toch wel heel erg te branden dat je de arm wel onder het raam in de schaduw van de deur hield en dan ben je wel blij dat je de airco gewoon volop kunt laten draaien.
    • Met al die media en Sprietje om je heen wordt een beetje hittegolf je altijd veel te hoog opgeblazen met overdreven adviezen.  Hoofdzaak sensatie meldingen.  Het lijkt Amerika wel. 
    • Voor all duidelijkheid, heb hier in huis alleen maar Linux, dus moet via een VM een Windows 11 machine gebruiken voor de tools. Werk goed als ik dus vanuit mijn VM netwerk naar mijn LAN moet, zo gebruik ik ook altijd DreamboxEdit.   Heb net even nmap -sn <netwerksegment/24> gedaan, maar ook daar staat hij er niet tussen en ook niet met zijn MAC adres. Dus de Solo2 is nog of komt niet zover om de netwerkdriver op te zetten, dus dat pad loopt voor nu ook dood. Maar toch bedankt voor het meedenken @Tonskidutch, elk stapje in meedenken waardeer ik.  
  • Nieuwe aanmaken...