Ga naar inhoud


CanalDigitaal

Onafhankelijk CanalDigitaal support forum


4284 topics in dit forum

    • 3 reacties
    • 2.6k weergaven
  1. Canaldigitaal -> basis pakket 1 2

    • 26 reacties
    • 10.4k weergaven
  2. Videobitrate nederlandse zenders

    • 8 reacties
    • 4.9k weergaven
  3. update CD in spanje 1 2

    • 19 reacties
    • 7.9k weergaven
  4. Nieuw CD abonnement

    • 0 reacties
    • 2.9k weergaven
    • Sat4all vriend

    HTML bestand van CD met Family pakket

      • Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 5.3k weergaven
  5. Zenders uit basispakket blijven zwart

    • 6 reacties
    • 3.2k weergaven
  6. MTV Music weg?

    • 3 reacties
    • 3k weergaven
  7. Werkt radio 4 zonder Abbo CD

    • 2 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 7 reacties
    • 4k weergaven
  8. RE : CD opzeggen

    • 3 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 13 reacties
    • 7.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 3.1k weergaven
    • Sat4all vriend

    CD opzeggen

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 3.7k weergaven
  9. Kaart overgenomen van overleden eigenaar en nu????

    • 1 reactie
    • 5.4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Feest bij CanalDigitaal 1 2 3 4 7

      • Sat4all vriend
    • 100 reacties
    • 27.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.5k weergaven
  10. 2e kaart 1 Euro? 1 2 3 4

    • 50 reacties
    • 16.8k weergaven


  • Berichten

    • Maar de trend bij Canaldigitaal is duidelijk, stijgende prijzen, dalend en verschraald aanbod, en vermeerderd inzet naar online voor de Nederlandse markt.   Ik heb niet voor niets in december j.l. mijn abonnement sinds ongeveer 1993 beëindigd. Snel internet maakt Nederlandse TV kijken via satelliet obsoleet. Het aanbod van de Nederlandse TV is niet om aan te zien, de meeste programma's zijn een belediging van de kijker.   Ik ben benieuwd wanneer de SECA codering wegbezuinigd wordt en je verplicht hun CI module dient aan te schaffen. Voor mij was het de druppel die mijn abonnement deed stoppen, nieuwe zenders die op mijn ontvanger niet meer te zien waren.   Andere providers zetten wel in op beter aanbod en alles in HD, terug naar SD voor bijvoorbeeld Mezzo is onvoorstelbaar.
    • Nee, dat zijn ze niet,  maar orgeldandi had slechts een link vermeld, welke door de forum software wordt geblokkeerd. De eer voor het brengen van het nieuws komt orgeldandi toe.    
    • De verplichting om een warmtepomp te installeren gaat waarschijnlijk wegvallen in het beleid van de nieuwe regering. Daarom is een warmtepomp bij nieuwe toepassingen nog niet slecht, 75% van de warmte komt dan vrij uit de omgeving, 25% uit het lichtnet.   Echter verplicht allemaal tegelijk overstappen geeft grote problemen in het elektriciteitsnet, dat heeft langer nodig om voldoende capaciteit op te schakelen. Sta je op het punt om te investeren in een nieuwe verwarming is het zinvol om voor jouw situatie door te rekenen wat het voordeligst is. Onzeker is hoe de energieprijzen zich in de toekomst gaan ontwikkelen, maar veel goedkoper zal gas of elektriciteit niet worden.   Voordeel bij een warmtepomp is dat je in veel gevallen in de zomer een Airco erbij hebt.  
    • Kunnen we nu concluderen dat Orgeldandri en ceesv 1 en dezelfde persoon zijn🤔
×
×
  • Nieuwe aanmaken...