Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.512 onderwerpen in dit forum

1. mosc klonen

• 1 reactie
    • 549 weergaven
  2. veel vragen over patchen

• 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 702 weergaven
  3. Verschil schakelkastjes

• 0 reacties
    • 568 weergaven
  4. Settings lijst met 2 losse Lnb's

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  5. wegvallen zenders op Echostar

• 0 reacties
    • 428 weergaven
  6. Hulp met patchen!!!

• 0 reacties
    • 577 weergaven
  7. link.

• 1 reactie
    • 487 weergaven
  8. Inloggen

• 3 reacties
    • 775 weergaven
    • 4 reacties
    • 3k weergaven
  9. canal plus vlaanderen

• 4 reacties
    • 738 weergaven
  10. Storing bij C+ NL

• 6 reacties
    • 797 weergaven
  11. Spuiten??

• 6 reacties
    • 787 weergaven
  12. Nog wat nieuws??

• 0 reacties
    • 376 weergaven
  13. Russian TV

• 2 reacties
    • 538 weergaven
  14. Humax 5400 meer uithalen!!!!

• 10 reacties
    • 935 weergaven
  15. PACE DSR600

• 1 reactie
    • 621 weergaven
  16. hoe codes inplaatsen ?

• 1 reactie
    • 582 weergaven
  17. Tandberg incryption

• 2 reacties
    • 688 weergaven
  18. Welke decoder???

• 12 reacties
    • 1,5k weergaven

• Om nog even op de bovenstaande vraag te antwoorden:  Twee DVB-S2-tuners. Tuner 1: 28 oost Tuner 2: 19/28 oost, met DiSeqC   Ik ben dit topic uit het oog verloren, waarvoor mijn excuses. De reden is dat ik de suggestie gevolgd heb om de problematische transponder opnieuw te scannen. Dat leek op het eerste zicht het probleem te verhelpen, en ik wilde even aankijken of dat zo zou blijven.  We zijn nu een half jaar later en ik kan melden dat het probleem zich sinds de herscan niet meer heeft voorgedaan.    Inmiddels terug hier omdat er een vers probleem is opgedoken, maar daarvoor maak ik een nieuw topic aan want dat is iets helemaal anders. 
    • Hier het verhaal over de regelbaarheid van centrales.   De-regelbaarheid-van-elektriciteitscentrales.pdf    
    • Het heeft erg lang geduurd, maar het probleem is opgelost, de site werkt weer zoals het hoort.
    • Ik zeg ook niet dat kerncentrales niet geschikt zijn maar het wordt tijd dat centrales kunnen moduleren en het is onbegrijpelijk met alle kenis die er is dat dat nog steeds onmogelijk is. Wat ook heel boeiend is dat err belachelijk veel zonneparken zijn gebouwd de afgelopen jaren die niet te temperen zijn. Bij windmolens (niet mijn voorkeur) kan dat wel met de stand van de wieken. Ook zijn er al accu-hubs welke die pieken af kunnen vlakken. Hier, op industrieterrein Medel is zo'n voorbeeld en is bijna zelfvoorziend. Wel nog 2 gasturbines voor met name in de winter bij weinig zon en wind.
    • PS: De switches zijn van Spaun. De Edison switches zijn als extra en waren mijn eerste switches.  
  • Nieuwe aanmaken...