Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.512 onderwerpen in dit forum

1. Philips of Inverto

• 4 reacties
    • 2,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Op zoek: ontvanger met HDTV/PVR/MPEG4

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 20 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 15 reacties
    • 24,6k weergaven
  2. Mogelijk?: monoblock + DISEqC switch + MaxDigital

• 4 reacties
    • 4,5k weergaven
  3. Elevatie van Wavefontier?

• 7 reacties
    • 1,6k weergaven
  4. Twintuner advies ..

• 7 reacties
    • 3k weergaven
    • Sat4all vriend

Wavefield/Wavefrontier T55 afstellen

• Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 8,9k weergaven
  5. Welke receiver kan ik het beste aanschaffen ?

• 6 reacties
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,8k weergaven
  6. Aparte sectie voor HDTV receivers!!

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 11,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 3,3k weergaven
    • Sat4all vriend

uitrichten duo lnb

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 17,3k weergaven
    • 18 reacties
    • 5,7k weergaven
  7. motor defect

• 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. spaun sur 420 F

• 6 reacties
    • 2,1k weergaven
  9. HDMI vs COMPONENT

• 6 reacties
    • 4k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,5k weergaven
  10. TravelSat T65-387-01

• 3 reacties
    • 4k weergaven

• Download-duur zal inderdaad afhangen van platform + gebruikte software... het ding is, vijf minuten lijkt niet veel maar vermenigvuldig dat eens met x aantal programma's per jaar (hier ongeveer vijfduizend). Dan is het verschil tussen 1 minuut voor de ts of 5 minuten voor een download al iets anders. 
    • Ja nee, het idee is dat je 50p nodig hebt om de klassieke 50i te embedden. NPO/VTM/Play herleiden alles naar 25p, dus de 'bewegingsresolutie' is fout voor alles wat interlaced is afgewerkt.    Ik heb begrepen dat de Nederlandse DVB-T2 50p uitzendt, meer dan nodig maar voor mij helemaal prima. Helaas niet zo makkelijk om een goed signaal te krijgen.  Je bedoelt het 'tweede kaart'-systeem? Dat heb ik gisteren ontdekt maar is wat mij betreft geen optie, daar zit geen NPO bij.  TVV kan, maar dan moet het de 'hoofdkaart' zijn, à 220 euro per jaar. Uiteindelijk ook niet onoverkomelijk voor mij, maar stomme extra kost. 
    • Ja je eigen kaarten heractiveren kan anders zijn qua acceptatie bij TVVlaanderen. Overigens downloaden van de mediathek in MP4 of on the fly geconverteerd naar ts is in 4~5 minuten klaar voor een speelfilm. ÖRMediathek in VTI image. Een .ts opnemen of een screen capture duurt de lengte van het programma. Dus daar haalt @Koen B wellicht iets door elkaar.
    • Ik heb toch al m’n oude smartcards opnieuw kunnen activeren na 2 jaar niet gebruiken, waren uitgezet zonder abbo, dus was niet gebruikt in die 2 jaar, even vragen via chat en ze doen het direct weer, was wel op m’n eigen account dat nog actief was maar geen kaarten actief meer.   en het hangt af van programma tot programma op pc om iets te downloaden, ik download een programma van een uur op 5 min, dat kan je niet doen met een opname dat nog moet opgenomen worden en een uur nodig heeft om op te nemen en dan nog de reclame er uit halen enz. de opname dat ik doe is zonder reclame tussen.
    • Op NPO 2 wordt dinsdagavond het VPRO-programma 80 jaar, reeds - op de T bij Wim Schippers uitgezonden, naar aanleiding van het overlijden van de kunstenaar, programmamaker en stemacteur. De documentaire wordt na Nieuwsuur uitgezonden op NPO 2.
  • Nieuwe aanmaken...