Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.424 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
  1. TVV transponder en interferentie?

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

satelliet tv op bonaire

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 7,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. Problemen met de moteck SG-2100A

• 1 reactie
    • 836 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. functie data tp

• 7 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Tv-Vlaanderen ontvangen vanuit Egypte

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 7k weergaven
    • Sat4all vriend

Is deze schotel te gebruiken icm DM 500s.

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 1,3k weergaven
  4. sport 1 met set top box

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  5. Kaon 570 PVR 80GB

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 2,7k weergaven
  6. Welke LNB is het beste? 1 2 3 4

• 49 reacties
    • 96,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,7k weergaven

• dat zegt hij hier ook hoor.Daarom dat ik schreef box herstarten en dan direct controle starten. Hier wat meer info als je het via DCC (telnet) zou willen doen   https://forums.openpli.org/topic/84618-run-fsck-manually/page-2
    • De schijfcontrole kan ik uit het menu starten. Alleen geeft die een foutmelding. Daarbij wordt ‘fsck’ geadviseerd. Alleen niet hoe ik dat moet doen. Daarom ben ik zelf aan het uitzoeken. En kom ik het omschreven probleem tegen. Dus: hoe herstel ik een schijf?   Of moet ik eerste een image van de schijf maken en daar dan het herstel op doen en deze daarna terugzetten? Dat is dan de eerste keer dat ik dat ga doen en zo heel erg technisch ben ik niet.
    • dat zit toch in je image ? Soms moet je wel de box herstarten om toegang te krijgen tot de schijfcontrole
    • Goed dat je de app nu ook hebt. Probleem van zenders die alleen op de app beschikbaar zijn (Stingray Clasica) kan dus niet opgelost worden via de satellietontvanger heb ik begrepen. Casten naar mijn TV zal niet lukken want de TV is te oud daarvoor. Gewoon terug naar Basic Light.
    • Hoe kan ik de harde schijf die in de Gigablue zit benaderen zonder dat deze gemount is?   Wat ik wil: een ‘fsck’ commando uitvoeren. De tuner hangt in het netwerk, en is te zien op mijn computer. Daarop heb ik de Terminal app waarmee ik UNIX-commando’s kan uitvoeren.   Het gekke is dat een melding komt dat een ‘container’ gemount is. Als ik de schijf (device) probeer te ‘unmounten’ dan volgt de reactie dat de schijf dat niet is. Dus hoe kan ik de container een umount opdracht geven?
  • Nieuwe aanmaken...