Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.502 onderwerpen in dit forum

1. Multytenne en regen

• 11 reacties
    • 4,2k weergaven
  2. handleiding aston xena 1500

• 0 reacties
    • 746 weergaven
    • Sat4all vriend

Dreambox 500S -> Nog de moeite? 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 22 reacties
    • 6,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Philips DSX7072 geschikt voor Astra 2+astra 1+ Hotbird?

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 3k weergaven
  3. Zenders zoeken

• 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Een nieuwe start met meerdere ontvangers op meerdere kamers

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 960 weergaven
  4. Cardsharing tussen relook 400s en dreambox 500?

• 1 reactie
    • 835 weergaven
  5. Ontvangs probleem BBC met sft2000

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  6. Hoe werkt cardsharing ?

• 2 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 795 weergaven
  7. Uitbreiding van T90

• 7 reacties
    • 958 weergaven
  8. Nieuw zoeken kanalen -> ned 1+2+3 kwijt 1 2

• 19 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Ontvangststerkte & kwaliteit? 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 59 reacties
    • 45,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 13,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  9. Elliptische schotels - Why?

• 4 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven

• Dan weten ze niet hoe snel ze weg moeten zijn.    
    • Destijds zat toch ook de LW vol met zenders , en de MW was vooral 's avonds een storthoop van zenders !! Was wel een leuke tijd !! 📻🌞 Nu is't zo goed als complete ruis !! De SW-band biedt nog wel iets !!   Ik luister er toch nooit naar , maar .... BBC 4 LW komt hier 24/24 luid & duidelijk binnen !!
    • Ja maar.. Corrigeer me als ik het mis heb. Ik ben in de veronderstelling dat de zender alleen nog in tijd verlengde werking is voor die Radio Teleswitching Service (RTS). Mogelijk vanwege de vertraging in het vervangen van de oude meters naar slimme meters? Het audio van Radio 4 zou een soort toegift zijn omdat de zender ongemoduleerd laten ook jammer is? De afschakeldatum zou dan af kunnen hangen van genoemde vervanging. Wat ik dan vreemd vind is dat men de kans op totaal uitval dan op de koop toeneemt. Is het geen probleem als er nog meters zijn die dan stuurloos raken? Je kunt het restant niet in een dag ombouwen. Uiteraard is de kans reduceren door reserve onderdelen te laten maken een kostbare zaak.
    • Ben onlangs verhuist, op mijn vorige locatie had ik al jaren een Wave Toroidal T90 hangen. Helaas kon ik die niet meenemen naar mijn nieuwe woonst, geen plaats. Daarom dacht ik, ik kies voor een Wave Toroidal T55, dat kan wel. Maar het valt me op dat een T90 nog goed te vinden is in diverse shops, maar dat dit niet het geval is voor een T55. Blijkbaar is de productie hiervan gestopt. Ik vraag me af : is daar een reden voor ? Fabrikant gestopt / failliet? Of is er een specifiek probleem met dit type schotels ? Een toroidiale schotel is moeilijk te vinden van een ander merk. Zo'n type heeft nochtans toch voordelen... Iemand meer info ?
    • Ik heb deze ontvangers weer opgeborgen , wegens geen multistream !! Ik heb hier de schotel aan mijn TV aangesloten , en aan mijn 2de Octagon SX88 !! Betaal TV boeit mij geheel niet , ik kijk meestal youtube via de computer !! Youtube is mijn favoriete website !! Soms ook Web Archive , VRTmax ivm oude BRT series , VTM go misschien 1x per 2 maanden !!  
  • Nieuwe aanmaken...