Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.502 onderwerpen in dit forum

1. Verschil DB 500 en 5620?

• 6 reacties
    • 2,8k weergaven
  2. Ontvanger die 100% werkt met een T.REx cam

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

hoe een tegelpoot waterpas zetten ?

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 3,9k weergaven
  3. Verward over breedpeeldpuls

• 1 reactie
    • 705 weergaven
    • Sat4all vriend

hulp aan huis->ijsselstein 1 2 3 4 5

• Sat4all vriend
    • 67 reacties
    • 15,4k weergaven
  4. Stereo via modulator ja of nee

• 7 reacties
    • 3,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Ik zoek gebruiksaanwijzing Stab interface ms220

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 718 weergaven
  5. Irdeto EuroCAM of Red Label?

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  6. Reset strong 4375

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,3k weergaven
  7. wat is nu juist de befaamde dline?

• 2 reacties
    • 809 weergaven
    • 6 reacties
    • 6,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 5,2k weergaven
  8. Probleem met Twin-LNB en 2 tuners 1 2

• 20 reacties
    • 3k weergaven
  9. Visiosat - kleur

• 14 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 805 weergaven
  10. Aansluiten extra receiver

• 13 reacties
    • 3,2k weergaven
  11. arrox new generation

• 3 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 643 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven

• Dank voor jullie reactie.   Dan ga ik contact opnemen met de winkel. De ontvanger was ook bedoeld voor de zenders op 5 West.    
    • Hoho. Wie betaalt nu voor die langegolf verlenging? Het lijkt mij dat dit heden de eigenaar is van die RTS dienst. De BBC had hem dus al veel eerder uit willen zetten maar dat ging niet vanwege die uitgelopen ombouw. Maar ik haal dit nu ook uit allerlei bronnen (eerder contact met iemand in Engeland) bij elkaar en weet niet wat waar is.
    • Wil je er een kopen of zoek je enkel naar de geschiedenis en handel over die T55?   Heel wat mensen hebben een "bigger dish" aangeschaft omdat men gaandeweg te horen kreeg dat die kleine te weinig regenreserves heeft. Dat is midden in de footprint echter niet zo.   Ik heb er een liggen, nog steeds Puntgaaf. En als Wavefield met rvs bouten en schroeven.
    • Drogredenen? https://nos.nl/artikel/2610616-omroep-bbc-wil-2000-medewerkers-ontslaan-vanwege-bezuinigingen
    • Zelf heb ik zo af en toe aan gelegenheid ontvangst gedaan. Als tiener een diode ontvanger gemaakt voor de Hilversum 3 zender in Hengelo, die was keihard. In 2000 heb ik rond het middaguur het radio 1 nieuws geluisterd op IJsland via de Flevozender. Dat was wel aan de zuidkust met zicht over de tussenliggende plas water.   Een andere keer op vakantie in Italië in de avond ook ontvangst met een beetje goed uitrichten van de radio. Nu is het inderdaad bijna leeg en geniet ik nog van de 24/7 landelijke dekking van 198 KHz waarbij de ontvangst even stil wordt onder autoviaducten. Die lage frequentie maakt deze stabiele propagatie mogelijk precies zoals voor de DCF op 77.5 KHz of de machinezender van Grimeton. 
  • Nieuwe aanmaken...