Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.502 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Is arabsat 2d te ontvangen in Nederland?

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 16,7k weergaven
  1. Ervaringen met LNB van MTI type AP8-T2NRC (single)

• 6 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
  2. waar kan ik een online tv gids vinden ?

• 7 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 646 weergaven
    • 7 reacties
    • 3,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Hoeveel meter mag een kabel zijn? 1 2

• Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 4,6k weergaven
  3. geen beeld meer via SAB

• 6 reacties
    • 959 weergaven
  4. LNB Astra3 tussen Astra1 en Astra2? 1 2

• 23 reacties
    • 2,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Kan ik Australische zenders ontvangen?

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 10,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 3,1k weergaven
  5. beginnersvraag mbt hoek schotel 1 2

• 20 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 842 weergaven
    • Sat4all vriend

Kabelsysteem op de camping

• Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 861 weergaven
  6. Sky UK Abo

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 877 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

G*DVERDOMME SCHOTEL GEJAT 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 35 reacties
    • 11,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,2k weergaven

• Kleine bekentenis: Die is hier nog ergens opgeborgen in een doos !! IK heb momenteel de HD 1265 aangesloten ivm 28°oost !!
    • Geen idee , die is vanzelf compleet nuts gegaan !! Die geeft continu fouten aan , je kan er geen fluit meer mee doen !! ivm Software , ik heb er geen roomkaas van gegeten , ik zal eens proberen uit te zoeken hoe dit te fixen !! Ook de EDISION OS MIO 4K S2X/T2/C doet net hetzelfde !! Zelfs de AB is om zeep , die is per ongeluk een keer naar beneden gevallen !! De ontvanger niet , maar software .... raar dingen !! Ik heb die ontvangers allemaal al lang in de kast liggen !!   En ach , ik kijk zelfs bijna geen (gewone) TV meer !! Dus veel tijd ga ik er niet meer insteken !!
    • hoi,       / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** *** niet alle transponders hier beschreven zijn overal te ontvangen *** Intelsat 17 - ( Europe & Middle East beam ) 66.0° Oost: 11.089 V 1/2 36.000 DVB-S/QPSK SES DEMO HD 2025 test   Türksat - 42° Oost: Drie nieuwe thematische Russische kanalen onder het START-merk breiden het televisieaanbod uit de Russische Federatie uit. Kijkers via satelliet kunnen nu de zenders START Air, START Epic en START World ontvangen. De nieuwe zenders START Air , START Epic en START World bieden programma's vol actie, avontuur en drama. De programma's worden aangeboden door het Russische videoplatform Start. Sommige zenders zijn ook beschikbaar via Russische DTH-platforms. Yamal 402 - 55° Oost: Gazprom Space Systems heeft een wijziging doorgevoerd in de verdeling van een pakket met binnenlandse (Russische) radiostations op de Yamal 402 satelliet . Zowel de frequentie als de symboolsnelheid van het pakket zijn gewijzigd. De wijzigingen betreffen de DVB-S-multiplexer van het Gazprom Space System, die is verplaatst van de frequentie van 11,265 GHz naar 11,275 GHz. De polarisatie is verticaal gebleven. Naast de frequentieverandering werd de symboolsnelheid verlaagd van de oorspronkelijke 30.000 Msymb/s naar 10.855 Msymb/s. De FEC bleef ongewijzigd op 1/2. het pakket omvat momenteel 23 gratis te ontvangen Russische radioprogramma's, waaronder muziek- en informatiezenders zoals Europa Plus, Retro FM, Love Radio, Radio Zvezda, Avtoradio, Radio Energy en Comedy Radio. Houd er rekening mee dat de satelliet geen stabiele baan volgt, waardoor er aanzienlijke signaalfluctuaties of zelfs signaalverlies kunnen optreden op verschillende tijdstippen van de dag.
    • Mag de combustion engine eigenlijk continu op 100% vermogen draaien, of redden ze het dan niet kwa brandstofverbruuik?   De formule is dan:   geleverd vermogen door ce minus luchtweerstand is de maximale terug te winnen stroom. Verliezen gaan er natuurlijk nog af.
    • 7°E 11606 V 7200 Aut  ID: BSA 01 E-377 M 30°W 11675 V 15000 Aut  ID: FINAL COPA PERS  4:2:2 Copa del Rey     Finale
  • Nieuwe aanmaken...