Toch kan ik je garanderen dat het wel op die manier wordt ingezet en het heeft wel een voordeel, je brengt namelijk het IP deel weer een stuk dichterbij al is het niet in de wijk zelf. Trouwens ik meen dat het de bedoeling is dat ze de R-PHY units ook het DVB-C signaal laten opwekken maar je hebt gelijk, het kan natuurlijk ook apart worden samengevoegd.
Als ik lees dat het mogelijk tot 2034 gaat duren voordat het hele netwerk is omgezet, uiteindelijk draai alles om de kosten.