-
Items
39.444 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
284
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door ceesv
-
Sprint kwalifikatie SQ2: 1: Leclerc 2: Piastri 3: Hamilton 4: Russel 5: Verstappen 6: Antonelli 7: Norris
-
Sprint kwalificatie: SQ1: 1: Norris 2: Leclerc 3: Piastri 4: Hamilton 5: Antonelli 6: Russel 7: Verstappen
-
Na 1,5 uur training: Voor wat het waard is, 1: Leclerc 2: verstappen 3 Piastri 4: Hamilton 5: Antonelli 6: Russel 7: Norris 8: Gasly 9: Hadjar 10: Sainz Vanavond de kwalificatie voor de sprintrace om 22 uur.
-
De tussenstand na 1 uur trainen: 1: Leclerc 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Norris 5: Verstappen 10: Hadjar
-
De training is begonnen, de teams hebben 1 1/2 uur de tijd voor testen en instellen.
-
Er bestaan nog steeds slagers die zelf slachten.
-
Tanken in Duitsland is weer iets goedkoper geworden. Benzine onder de 2 Euro. Diesel rond de 2 Euro 10.
-
Biefstuk koop je bij de echte slager! Is iets duurder, maar veel lekkerder! Dan maar een keertje minder biefstuk eten.
-
De energietransitie voor huishoudens gaat op slot.
ceesv reageerde op ceesv's onderwerp in De energietransitie
Waarom zou je voor koken van een bestaand gastoestel af willen? Het koken op gas kost een huishouden per jaar gemiddeld 37 m3 gas, in verhouding 175 kWh stroom wanneer er op inductie wordt gekookt (Milieu Centraal). Kijkend naar de huidige tarieven (Nov. 2023) ben je voor koken op gas gemiddeld € 45,- per jaar kwijt en voor koken op inductie € 70,-. Vandaag kost 1m³ gas ongeveer € 1,50 Elektriciteit per kWh. kost ongeveer € 0,28 Koken op gas kost nu € 55,50 Koken op stroom € 49. Voor de besparing van € 6,50 per jaar moet je een nieuw inductie kooktoestel en eventueel nieuwe inductiepannen aanschaffen. Het aanleggen van de kookgroep gaat ook nog het nodige kosten. Je mag zelf uitrekenen hoe lang het duurt voordat dit (ooit) geld gaat opleveren. En de overheid vertelt je op dit moment dat je tussen 16 en 21 uur op stroom moet besparen.🙄 -
Astra 1 en 3 staan 4,3 graden uit elkaar. Astra 1 en Hotbird staan 6 graden uit elkaar. Een 4,3 graden duoblok werkt niet echt goed voor Astra 1 en Hotbird.
-
Ik weet niet wat voor duoblock je gebruikt in combinatie met je schotel afmeting. Een losse kop is eenvoudiger af te stellen.
-
De PC7 kaart in de ontvanger die wel geschikt zou moeten zijn maar geen beeld geeft is een 7000 kaart. Ik ga van de week een nieuwe ontvanger halen.
-
Tja, die ontvanger zou zelf de zenders van Hotbird moeten laden. Ik heb het idee dat je schotel niet op hotbird is uitgericht.
-
Gevalletje uit de praktijk: BBC iPlayer heeft een cookie op je apparaat geplaatst, waardoor de dienst weet dat je je niet in het Verenigd Koninkrijk bevindt. Je VPN beschikt niet over de middelen om steeds weer nieuwe oplossingen te vinden wanneer het geoblokkeringssysteem van BBC iPlayer wordt geüpdatet. Je VPN maakt gebruik van virtuele servers, en BBC iPlayer kan de werkelijke locatie van de server zien. De gedachte dat je anoniem bent op het internet is achterhaald. Herinner je de criminelen die dachten dat ze met crypto telefoons onaantastbaar waren, de politie las elk bericht mee.
-
Na een maand rust door oorlogsgeweld in de regio gaat komend weekeinde de F! weer van start, nu in Miami. Max staat in het klassement op de 9e plaats met 12 punten. Antonelli leidt, met 72 punten. Ik ben benieuwd, of men de afgelopen maand bij RedBull verbeteringen heeft weten aan te brengen aan de bolide. De Nederlandse tijden: Vrijdag: Vrije training: 18.00 uur Sprintrace kwalificatie: 22.00 uur Zaterdag: Sprintrace: 18:00 uur Kwalificatie: 22.00 uur Zondag: Race: 22.00 uur 19.00 uur!
-
Een TV Benelux ondersteund vs Buitenlands model?
ceesv reageerde op Miauw's onderwerp in Audio/TV/Mediaspeler apparatuur
Doordat je bij de installatie je de regio en provider opgeeft. -
Nee.
-
Wanneer je de satfinder eens aansluit op de plak van de tv kan je misschien de moeite van een nieuwe kabel sparen. Wanneer de schotel op de verkeerde satelliet is uitgericht zal de tv inderdaad 5% laten zien. Wanneer de tv naar Hotbird 6, 8 of 9 kijkt zal je eveneens geen beeld zien, dat zal de transponderlijst niet kloppen.
-
Tja, volgens de ontvanger heeft hij de laatste software. Ik zal kanaal 999 eens proberen.
-
Wel, de ontvanger staat in de lijst, volgens het menu zou hij de laatste firmware hebben, maar toch alleen beeld op France 3. De Fransat site zegt dan, dat je contact op moet nemen met de helpdesk. Of hun lijst niet klopt, of dat hun nieuwe codering toch niet compatible is met de ontvanger? Het zou niet de eerste keer zijn dat een beveiligings update fout loopt voor de klanten.
-
Ondertussen vastgesteld, dat die ontvanger geupgraded zou kunnen worden. Kijken of dat op afstand gaat lukken.
-
Ik had ook net een telefoontje van mijn buurvrouw, heeft ook alleen nog beeld op France 3. Heeft een originele kaart en een paar jaar oude "Fransat" receiver. Of die nog te updaten is, of dat die een nieuwe ontvanger nodig heeft?
-
Kortom, verwarring alom. Wanneer je tv niets ontvangt op Hotbird is de eerste veronderstelling dat je schotel niet op de juiste satelliet is uitgericht.
-
Hotbird 6 heet tegenwoordig Eutelsat 70D is is verhuisd naar 70 graden oost. Hotbird 6 heeft de 13 graden oost positie in 2013 verlaten. Hotbird 8 hangt op 33 graden oost. Hotbird 9 hangt op 12,5 graden west. De vraag is nu waar je de schotel op hebt uitgericht.
