-
Items
39.441 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
284
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door ceesv
-
Ook op TV Vlaanderen geen RTL meer ?
ceesv reageerde op naxos's onderwerp in CanalDigitaal / TV-Vlaanderen
De vraag is welke software er op die ontvanger staat. Indertijd had je deze ontvanger ook met Canaldigitaal goedgekeurde software. En ik zou kijken of je de automatische fastscan lijst update kan uitschakelen. -
Opnemen uhd en doorsturen naar low budget gsm.
ceesv reageerde op sattv4iedereen's onderwerp in Mobiele, vaste telefonie en VoIP
Wanneer het door jou gebruikte sociale media UHD 60 fps ondersteunt, hoef je verder niets zelf te doen. -
Ook op TV Vlaanderen geen RTL meer ?
ceesv reageerde op naxos's onderwerp in CanalDigitaal / TV-Vlaanderen
even een zenderzoek handmatig doen met deze parameters op Astra 19. 12187.50 H 89 Europe DVB-S QPSK 27500 3/4 -
Ook op TV Vlaanderen geen RTL meer ?
ceesv reageerde op naxos's onderwerp in CanalDigitaal / TV-Vlaanderen
Jij kan dat, maar of je ontvanger dat kan? Heb je een "open" ontvanger, kan je zelf zenderlijsten maken, heb je een ontvangeer geleverd door de provider bepalen zij hoe de zenderlijst eruit ziet. Dat RTL verdwenen is heeft met de Formule 1 uitzending en de daarbij behorende rechten te maken. -
De kwalificatie: Q1: 1: Hamilton 2: Russell 3: Leclerc 4: Antonelli 5: Hulkenberg 6: Piastri 7: Norris 8: Verstappen Q2: 1: Russell 2: Leclerc 3: Antonelli 4: Norris 5: Hamilton 6: Verstappen 7: Piastri Q3: Leclerc rijdt in de bandenstapel, kwalificatie gestopt op 8:30 De uitslag: 1: Russell 2: Hamilton 3: Antonelli 4: Norris 5: Verstappen
-
De uitslag van de 3e vrije training: 1: Russel 2: Piastri 3: Leclerc 4: Norris 5: Hamilton 6: Verstappen 7: Antonelli 8 Hadjar
-
Opnemen uhd en doorsturen naar low budget gsm.
ceesv reageerde op sattv4iedereen's onderwerp in Mobiele, vaste telefonie en VoIP
Met 4 en 5g kan je prima eigen content UHD films streamen wanneer je op een moderne telefoon kijkt. Youtube 4k gaat prima op een moderne telefoon. Verder, wat Tonski hierboven zegt. -
Waarbij de vraag is of de V6 kaart nog geactiveerd wordt. De laatste V6 kaart die ik eind verleden jaar heb aangeschaft diende geactiveerd te worden voor maart 2026, zo was op de verpakking te lezen.
-
De resultaten van de 2e vrije training, 1: Norris 2: Russel 3: Piastri 4: Leclerc 5: Antonelli 6: Verstappen
-
De eerste trainingssessie is begonnen met geel in de pitlane. De resultaten na 1 uur rijden: 1: Russel 2: Piastri 3: Leclerc 4: Verstappen
-
Je weet het nooit zeker in de F1! Pierre Gasly krijgt derde plaats in Monaco terug door fout in meetsysteem Van de overige coureurs die te snel zouden hebben gereden in de pitstraat worden hun sancties niet teruggedraaid. Dit omdat alleen de tijdstraffen van Gasly zijn aangevochten door zijn team. Zo’n zogeheten Right of Review, die donderdag werd goedgekeurd door de wedstrijdleiding, moet binnen 96 uur worden ingediend. Isack Hadjar raakt zijn podiumplek in Monaco daardoor kwijt.
-
De huidige 50-50-verhouding tussen verbrandings- en elektromotor wordt definitief overboord gegooid. In 2028 wordt dat ’60- 40’, met eerst volgend jaar nog een tussenstap.
-
Er is afgesproken dat de komende jaren de invloed van de batterij langzaam, in kleine stapjes, verminderd gaat worden.
-
Redbull heeft met verbazing kennis genomen van het bericht van de FIA. Je zou denken dat Mercedes op dit moment de beste verbrandingsmotor heeft.
-
geen geluid op NL 1, 2, 3, RTL 4, 5, wél op SBS 6 en TV Vlaanderen
ceesv reageerde op zonnecel's onderwerp in Satelliet-TV
Je geluidsinstellingen voor die zenders controleren! Zal iets zijn in de richting van mpeg of dolby digitaal 5.1. Doorgaans te vinden achter de gele toets op je ab. -
Komend weekeinde! Tijdschema Grand Prix van Barcelona: Vrijdag Eerste vrije training: 13.30 uur Tweede vrije training: 17.00 uur Zaterdag Derde vrije training: 12.30 uur Kwalificatie: 16.00 uur Zondag Race: 15.00 uur
-
vervormd geluid platenspeler
ceesv reageerde op Hansw's onderwerp in Audio/TV/Mediaspeler apparatuur
Ik krijg de indruk dat je de phono ingang niet goed hebt geconfigureerd voor het door jou gebruikte element. Zit er toevallig een voorversterker in die grammofoon gebouwd? -
Canal Digitaal haalt RTL-Duitsland uit zenderlijst
ceesv reageerde op Sprietje's onderwerp in CanalDigitaal / TV-Vlaanderen
Doordat ze steeds die accu's moeten opladen en dan plotseling wel of geen 40% elektrisch vermogen ter beschikking hebben in hun aandrijving betekent gevaar op de baan! Verder is het onnatuurlijk voor de coureur om in te houden in plaats van vol op het gas te gaan, omdat de accu opgeladen moet worden. De afgelopen race waren er 2 uitvallers omdat de accu het opgaf en ze nog maar 60 % vermogen ter beschikking hadden. Of je gaat volledig elektrisch of je gaat 100% benzine. Deze mix gaat nooit werken. En of 0,1 km te snel in de pitstraat de uitslag van de wedstrijd moet bepalen is ook dubieus! -
Perez is wel zijn 10e plaats kwijt wegens straf.
-
Red Bull-teambaas Laurent Mekies heeft na de Grand Prix van Monaco aangegeven dat de motor in de RB22 van Max Verstappen ná die race sowieso gewisseld zou worden.
-
Nieuw dit jaar, het FIA ADUO-reglement, wat staat voor Additional Development and Upgrade Opportunities. Volgens de FIA heeft RedBull op dit moment de beste verbrandingsmotor. Daarom mag RedBull de komende 2 jaar geen upgrades aan de motor doorvoeren. Op de 2e plaats komt Mercedes, die 2% achterstand zou hebben. Mercedes mag daarom dit en volgend jaar telkens een upgrade doorvoeren. Achter Mercedes komt de Ferrari motor met 4% achterstand. Audi en Honds idem. Die mogen daarom dit en volgend jaar steeds 2 motor upgrades doorvoeren. Het is voor Redbull een beetje rijden met aangetrokken handrem. De FIA zal het besluit deze week toelichten.
-
De Race: 1. Antonelli 2. Hamilton 3. Hadjar (onder voorbehoud straf)
