Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Hier op 71 graden oost heeft het vanochtend 35 mm geregend, bij een temperatuur van 35 graden.

 

De komende 2 weken blijft dat zo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: wanderer
van mij mag er nu een knetterend onweer met regen komen......het is verschrikkelijk drukkend....


Moet je even tot morgen wachten, stationneke voorspeld niet veel goeds. Airco blijft vannacht aan (ontvochtigen) om het vocht uit het huis te krijgen. Niet normaal meer.

Hoop alleen dat de wind niet pal west komt eek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach....ook de hitte went en je leert er mee omgaan en zo verschrikkelijk was het vandaag nu ook weer niet.

 

Ook ik heb vandaag gewoon gewerkt,deels binnen ( zonder airco ) en deels buiten in de volle zon....veel drinken en je niet drukker maken dan nodig is en dan is het best te doen.

 

Tja,als je alsmaar die airco thuis aan hebt dan wen je er nooit aan en als je eens 's avonds een paar ramen tegen elkaar open zet om je huis te ontvochtigen, ipv zo'n stroomvreter de hele nacht aan.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij went er misschien aan, ik niet hoor!

 

Overigens schijnt de afkoeling morgen zonder het geknetter te komen, aldus het vierdaagse weerjournaal.

 

En van mij hoeft dat niet, ze zijn hier (gemeente Renkum) nu nog volop bomen aan het opruimen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luchtdruk blijft dapper dalen. Frankrijk zit al in de gratis verkoeling.

 

Wind staat perfect. Front zit al tegen Belgische grens..... nu hopen dat het iets harder gaat waaien. Tis nu 12:00 en al 30.5 en de sloot achter is een droge kleigeul.

 

Ben blij dat ik geen vijver heb want die kikkers/padden zitten nu in zijn vijver......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier in de achterhoek ook heerlijk.

ik wacht wel even met het bijvullen van de vijver.

Ze verwachten rond 18.00 bewolkt en regen.

Voor de tuin is dit natuurlijk lekker.

Regen kan veel beter nachts komen en overdag lekker zonnig.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaloers op Zeeland. Temperatuurdaling van een 10 graden minimaal met een lekkere wind. Het is daar nu tussen de 19 en 23 graden.

 

Tegen een 15:00 uur midden van het land naar verwachting (Provincie Utrecht) Verwacht de eerste druppels hier rond 17:00

 

Alleen wat daarachter zit is een vrij koel front (20-24 graden) en die kan aanhouden voor een weekje, mits de wind niet draait.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is in Zeeland al wat beter dan gisteren... 24 graden nu, er mag best nog wat af voor mij!

Ik tel gewoon rustig af tot half september... vanaf die datum is het leed vrijwel altijd geleden en kunnen de betere tijden beginnen!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er ook naar uit, dan komt die heerlijk indian summer tijd, aangename droge warmte overdag en lekker fris in de nacht.

 

En weer was een weerman op de radio die aangaf dat het "mooie weer van de afgelopen dagen nu even voorbij is".

 

Zo'n vent gun je even een tijdelijke astma, dan praat hij wel even anders!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is prima weer nu zo buiten. Af en toe de zon temp rond de 22 graden.

 

Druppels waren helaas op één hand te tellen gisteren.

 

Tot de kerst zo is prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk zomerweer... warmer hoeft het helemaal niet te worden nu... 21 graden zon afgewisseld met een buitje.... het allerbeste wat de zomer te bieden heeft.... maar dat neemt niet weg dat ik gewoon weer naar de winter verlang.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Heerlijk zomerweer... warmer hoeft het helemaal niet te worden nu... 21 graden zon afgewisseld met een buitje.... het allerbeste wat de zomer te bieden heeft.... maar dat neemt niet weg dat ik gewoon weer naar de winter verlang.


Inderdaad, alleen hier Nederlanders behoren te klagen dus..... hier is het nog 24 en te kleine buitjes.

whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...