Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Fijn dat het weer even wat koeler is...

In Zweden intussen de eerste nachtvorst al weer gehad. Dat is beter! We gaan de goede kant uit!! smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ach, tot nu toe was 2010 prima, behalve die hitte van eind juni en juli... Eindelijk een piepklein stukje winter gehad... mag dit jaar nog wat extremer wat mij betreft!

 

Nu is het prima! wind en heerlijke temperatuur... 15 graden in zuid nederland... Prima!

Ik kijk al weer uit naar de mooiste tijd van het jaar, die er nu eindelijk weer aan gaat komen na een ellendige zomer! smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Ach, tot nu toe was 2010 prima, behalve die hitte van eind juni en juli... Eindelijk een piepklein stukje winter gehad... mag dit jaar nog wat extremer wat mij betreft!

Nu is het prima! wind en heerlijke temperatuur... 15 graden in zuid nederland... Prima!
Ik kijk al weer uit naar de mooiste tijd van het jaar, die er nu eindelijk weer aan gaat komen na een ellendige zomer! smile


Het is maar wat je fijn noemt.
Maar de zware regenval kan ik toch weinig waarderen. Met regelmaat lees ik op NOS Teletekst de weersverwachting: 90% kans op neerslag.
De sneeuw van dit jaar, en de daardoor veroorzaakte schade aan de Nederlandse (autosnel)wegen hebben mij behoorlijk wat schade gegeven aan mijn auto. Helaas is dit dus niet te verhalen bij RWS (alleen eigen verzekering).

Als de winter 2010/2011 weer zo wordt als het afgelopen seizoen heb ik weinig illusie in dat de situatie beter is dan het jaar ervoor.
Zowel op de wegen als in het openbaar vervoer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Citaat:
Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


Ik kan dit nou geen lekker weertje vinden, al was het vanmorgen nog droog en weinig wind. Maar nu is er toch een flinke woei en wat regen bij 5 graden. cry

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...