Ga naar inhoud


MGM komt met kanaal voor nederland en vlaanderen


guppje29

Aanbevolen berichten

MGM Networks, een divisie van Metro-Goldwyn-Mayer Studios, komt met een Nederlandstalig filmkanaal voor Nederland en Vlaanderen. Het nieuwe MGM kanaal, met Nederlandse ondertiteling, wordt uitgezonden en gedistribueerd via een samenwerkingsovereenkomst met Chellomedia. Momenteel wordt de Engelstalige versie van het MGM-kanaal door de meeste grote kabelondernemingen in Nederland doorgegeven. Met deze overeenkomst willen MGM en Chellomedia kijkers vanaf september een hoogwaardiger en interessanter aanbod bieden ter vervanging van de bestaande Engelstalige versie. MGM blijft volledig eigenaar van het kanaal.

 

mediamagazine

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom zou dat een fout zijn?

Je kunt toch rustig Engelse films uitzenden met Nederlandse ondertiteling? Dan is het nog steeds een Nederlandstalig filmkanaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waarom zou dat een fout zijn?
Je kunt toch rustig Engelse films uitzenden met Nederlandse ondertiteling? Dan is het nog steeds een Nederlandstalig filmkanaal.


Eerlijk gezegd versta ik onder een "Nederlandstalig filmkanaal" en kanaal dat Nederlandstalige films uitzend. En dus niet Engelstalige films met Nederlandse ondertiteling.

Dat noem ik een "filmkanaal".

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

MGM zal voor velen een minder grote toevoeging zijn dan waarschijnlijk gedacht. Het kanaal lijkt heel erg op TCM, dus vooral (heel) oude films, en daar is zeker een markt voor. Maar de films op TCM zijn veel simpelweg veel beter.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
MGM zal voor velen een minder grote toevoeging zijn dan waarschijnlijk gedacht. Het kanaal lijkt heel erg op TCM, dus vooral (heel) oude films, en daar is zeker een markt voor. Maar de films op TCM zijn veel simpelweg veel beter.


de laatste zinsnede is subjectief...

ik heb al jaren MGM Plus TCM en kijk beide met erg veel genoegen.

klassiekers zijn niet (heel) oud maar gewoon weg GOED.
en waarom denk je worden dergelijke films na 40 jaar nogmaals in een nieuw jasje verfilmd?

juist omdat men niks nieuws meer weet te schrijven dat beter is, enkel nieuwe effecten filmtechnisch eraan kan spenderen.

cheers

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens dat ik heb gelezen enkel via belgacom en telenet en miss indi erbij,

is door chelomedia doorgevoerd hé chukky2 ;-),

er komt ook een homokanaal aan in nederland in augustus die in belgie ook wilt uitzenden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Een Nederlandstalig filmkanaal?? Dat lijkt me sterk. Daar geloof ik helemaal niets van. Zal wel een foutje zijn.

Rogn.


Nee hoor, staat ook op de site van MGM zelf, kijk maar:

http://www.mgmchannel.com/index.php?t=17911&lang=1



"selections from the MGM library"

Daar zitten beslist geen Nederlandstalige films bij. Er wordt overigens NIET gesproken over Nederlandstalige films op de webpagina. Correct me if I'm wrong...

Rogn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een Nederlandstalig filmkanaal?? Dat lijkt me sterk. Daar geloof ik helemaal niets van. Zal wel een foutje zijn.

Rogn.


Nee hoor, staat ook op de site van MGM zelf, kijk maar:

http://www.mgmchannel.com/index.php?t=17911&lang=1



"selections from the MGM library"

Daar zitten beslist geen Nederlandstalige films bij. Er wordt overigens NIET gesproken over Nederlandstalige films op de webpagina. Correct me if I'm wrong...

Rogn



Als je een beetje logisch nadenkt dan begrijp je ook wel dat ze de films gewoon gaan uitzenden met Nederlandse ondertiteling, met promo's in het Nederlands etc.

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...