Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: spongebob
@sverige: dat ligt dan echt wel aan jou. Want die timeshift kanalen worden hier echt wel gesmaakt. Hebben ons al meermaals een geslaagde avond bezorgd. Van mij mogen gewoon ALLE zenders een +1 versie bijkrijgen.


ik zap meestal niet rond, maar kijk heel erg gericht. Als het tijdstip me niet uitkomt neem ik het programma op... overigens itv is al "+1" hier... de +1 is dus al 2 uur later, en dan vallen prime time uitzendingen wel heel erg laat.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

er zijn dit weekend problemen geweest met de Eurobird 1 satelliet - bepaalde zenders waren nief of sterk verminderd te ontvangen. de oorzaak zou aan een positionele instabiliteit van de Eurobird 1 satelliet gelegen hebben :

Citaat:
GlobeCast has been in constant contact with Eutelsat, the satellite operator since yesterday evening and Eutelsat has confirmed that the satellite is currently unstable within its orbital position. This is resulting in the fixed uplink antennas being unable to constantly transmit to the satellite accurately causing intermittent loss to all services. GlobeCast are at this time awaiting further information from Eutelsat who are working on resolving the issue as soon as possible and as soon as we have further information, a further update will be provided.

gezien de capaciteitsproblemen op 28.2 wordt deze satelliet momenteel met argusogen gevolgd.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog dit jaar worden alle Zone kanalen vervangen door 6 nieuwe thematische kanalen van CBS.

gaan dus verdwijnen : Zone Horror, Zone Romantica, Zone Reality, Zone Thriller, Zone Horror +1 en Zone Reality +1.

wat die nieuwe themakanalen gaan zijn is nu nog niet bekend, we zien wel.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
nog dit jaar worden alle Zone kanalen vervangen door 6 nieuwe thematische kanalen van CBS.
gaan dus verdwijnen : Zone Horror, Zone Romantica, Zone Reality, Zone Thriller, Zone Horror +1 en Zone Reality +1.
wat die nieuwe themakanalen gaan zijn is nu nog niet bekend, we zien wel.


Het kan er alleen maar op vooruit gaan. Laten ze bijv. eens in anamorph gaan uitzenden. Het is nu net alsof je naar tv van 10 jaar geleden zit te kijken.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Life TV is weer eens van de EPG gevallen bij Sky, is nu al de derde of de vierde keer. Er werd geen reden gegeven voor hun verdwijning, hoewel financiële problemen (net als de vorige keren) waarschijnlijk zijn.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog eens ter herinnering :

Origineel bericht van: Jean-Claude
in het weekend van 18-20 september gaat Sky 3 de programma's uitzenden van 20 betaalkanalen, waaronder Nickelodeon, Cartoon Network, Sky Arts, Good Food, Sky Real Lives, LIVING, Home, Blighty, Sky1, FX, MTV, Disney, National Geographic, History, Bio, Sci-Fi, ESPN, Sky Sports, Sky Movies, Comedy Central, Magic, Kerrang, The Box, Boomerang, en nog een paar anderen. Bedoeling is om alle FTV kijkers even met deze zenders te laten kennis maken, in de hoop om nog wat Sky abonnementen te verkopen.

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jalu
Dan doen ze het ook niet op Freesat ontvangers!

het zou me niet verwonderen dat die Freesat ontvangers ook FTV ontvangers zijn. Als ik me trouwens niet vergis zitten er een paar ITV 1 regio's als FTV op de Astra2, dus wat doen de Freesat ontvangers met die kanalen ? Ik weet dat de Freesat ontvangers via een bepaalde Astra 2D transponder 'gestuurd' worden bvb voor de instellingen van de regiocode en om de intvangst van ITV1 HD mogelijk te maken, het zou me niet verwonderen dat ze via die transponder ook andere truukjes kunnen uithalen, waaronder de sleutel ontvangen om die FTV kanalen te decoderen. Om die reden ook werken de Freesat ontvangers niet goed als je buiten het bereik van de Astra 2D bent, want dan valt die sturing weg en dan kan die ontvanger zich niet initialiseren.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freesat kan alleen FTA ontvangen. Mensen die in een gecodeerde ITV regio wonen krijgen op hun Freesat ontvanger een andere aangrenzende ITV regio. Op het Digitalspy forum heb ik gelezen dat men daar verwacht dat ITV1+1 London FTA zal zijn en dat dus alle Freesat kijkers die versie krijgen terwijl de Sky kijkers hun eigen gecodeerde regio krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

* overmorgen, 1 oktober, start het nieuwe Discovery kanaal Quest - hiervoor gaat men het kanaal gebruiken waar momenteel Information TV 2 op zit.

* Information TV 2 zal pas vanaf 1 november terug beschikbaar komen

* en nog overmorgest start er een nieuw HD kanaal : Sky Indie HD, één van de filmkanalen van Sky.

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
* overmorgen, 1 oktober, start het nieuwe Discovery kanaal Quest - hiervoor gaat men het kanaal gebruiken waar momenteel Information TV 2 op zit.

en vandaag vertellen ze dat de start van Quest voor onbepaalde tijd uitgesteld is ! De info-lijn die de komst van Quest aankondigde op Info TV2 is ook verdwenen.......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: Jean-Claude

en nog overmorgest start er een nieuw HD kanaal : Sky Indie HD, één van de filmkanalen van Sky.



Dit info is niet correct want Sky Indie HD start maar op 26 oktober. sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...