Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: jaw
Dit is gewoon een schijt apparaat en heb spijt dat ik hem gekocht heb, opgenomen progammas zijn niet af te spelen elke keer zwart als ik aan het zappen ben dit is echt het waardeloose receiver en Topfield heeft bij mij echt afgedaan, hiervoor had ik een Inverto dat was 100 keer beter als dit.
Module word ineens gedowngrade.
En iedereen die zegt van het valt wel mee die moet zich zelf een na laten kijken want dit is echt niet te doen ik flikker hem net so lief tegen de muur....... wat een ellende


Ik denk, als Topfield nu niet snel met een goede update komt,
dat het dan snel gedaan is met Topfield.

En iedereen die al weken roept er komt deze week een update !!!!

Jammer, want alle vorige ontvangers zijn goede ontvangers, eerlijk gezegt.

Maar dat Topfield ons zo lang laat modderen met deze ontvanger, heb ik geen goed woord voor over.

Deze ontvanger had nooit in deze staat op de martkt moeten komen.
Als er nu niet snel een update komt, breng ik de ontvanger terug naar de dealer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!! Hot news, op de topfield site staat nu het volgende: "Latest update: A NEW firmware for TF7700HDPVR is released. To download it, click HERE." Zal wel heeeel vers zijn want als ik klik kom ik alleen de oude firmware-versies nog tegen maar ze zullen er wel mee bezig zijn nu... Is der weer hoop??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaw, ik wil zelfs graag een tweede 7700/7710PVR ondanks zijn tekortkomingen.

 

Ondanks zijn verschillende tekortkomingen geniet ik elke dag van mijn 7710PVR, zelfs de opnames zijn perfect.

Hij kan niet zoveel als de 5500, zoals knippen etc maar kan op zijn beurt kan hij ook veel meer (weliswaar andere zaken) zoals scalen naar i en p modes (zelfs bij SD kanalen) en de beste kwaliteit geven, welke door geen andere HD-ontvanger (nog) is geevenaard.

 

Vraagje, als je zover bent dat je muurgooiactie gaat beginnen geef mij even een PM, ik heb eventueel een leuk idee voor je.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

laten we met z'n alle alleen hier iets plaatsen als er daadwerkelijk nieuwe firmware uit is.....elke keer krijg ik valse hoop als ik naar satt4all kijk, en de topic is highlighted.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp je vraag niet helemaal.

 

Ik ben niet diegene die het knippen/bewerken als een tekortkoming ziet bij de 7700PVR, ik beoordeel de 7700PVR juist positief tot aan de voorzieningen die hij nu heeft. Wel zou ik meer zaken willen zien die al gemeengoed zijn in de 5000PVR. Maar ik heb collega's geholpen met de keuze van een 7700PVR en die missen al deze mogelijkheden/feutures niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wensen voor de nieuwe firmwareupgrade?

 

1 Moet via OTA kunnen.

2 Editen, dus knippen in een opname.

3 De af en toe voorkomende hikken in het geluid in opnames mogen helemaal niet meer voorkomen.

4 De ondertiteling moet kunnen worden weergegeven bij het afspelen van opgenomen programmas van BBC HD. Van alle SD kanalen van de BBC geeft hij de ondertiteling tijdens het afspelen van opnames n.l. wel weer!

5 Het moet mogelijk zijn om opgenomen programma`s naar een externe harde schijf te kopieëren.

 

Ik vind dit eerlijk gezegd een bescheiden verlanglijstje, en als dit allemaal gelukt is, dan is de Topfield 7700HD PVR absoluut de beste HDTV PVR!!!!

 

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: F-je
Hey!!! Hot news, op de topfield site staat nu het volgende: "Latest update: A NEW firmware for TF7700HDPVR is released. To download it, click HERE." Zal wel heeeel vers zijn want als ik klik kom ik alleen de oude firmware-versies nog tegen maar ze zullen er wel mee bezig zijn nu... Is der weer hoop??


Dan kijk je niet vaak op deze site. Dit staat daar al een maand of 2 op deze manier te lezen.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

jongens kappen met die hap, wordt een beetje moedeloos.

 

sta op het punt om hem in te ruilen. duss..............

 

alleen iets plaatsen als er echt iets te melden valt.

 

anders een nieuw topic openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
Mijn wensen voor de nieuwe firmwareupgrade?

1 Moet via OTA kunnen.
2 Editen, dus knippen in een opname.
3 De af en toe voorkomende hikken in het geluid in opnames mogen helemaal niet meer voorkomen.
4 De ondertiteling moet kunnen worden weergegeven bij het afspelen van opgenomen programmas van BBC HD. Van alle SD kanalen van de BBC geeft hij de ondertiteling tijdens het afspelen van opnames n.l. wel weer!
5 Het moet mogelijk zijn om opgenomen programma`s naar een externe harde schijf te kopieëren.

Ik vind dit eerlijk gezegd een bescheiden verlanglijstje, en als dit allemaal gelukt is, dan is de Topfield 7700HD PVR absoluut de beste HDTV PVR!!!!



Hoi allemaal,
Wat ik ook nog mis in mijn 7700pvr
1=als ik een kanaal opneem en dan van zender verander en over een tijdje terug kom op het zelfde opgenomen kanaal,
kan ik niet met timeshift naar het begin gaan !!!
opgenomen zender is scrambled kanaal, bij vrije kanalen geen probleem.
2=bij 2 zenders opnemen en ondertussen ff een programma van het HD bekijken kan ook niet mad
3=Bij de TF7700PVR geen Disecq 1.2 !!!, zijn ze nou gek ofzo bij Topfield, Bij de 7710PVR wel.(Heb ik opgelost om er een 7710 firmware in te gooien)

En zoals je ook zegt editen knippen mis ik ook crazy

Mijn vorige ontvanger TF5000PVR is beter dan dit .
MVG
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Wat er nog mis is, weet iedereen nu wel die deze ontvanger heeft.

 

Wat veel belangrijker is, wanneer komt er een update die alle

problemen oplost.

 

Wanneer, alleen bij Topfield bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topfield vindt support op de oude modellen kennelijk belangrijker: er zijn in januari 5 firwareupdates voor de 500/6000 serie geweest.

Topfield zelf heeft dus ook geen vertrouwen meer in dit produkt.

 

Dat blijkt ook uit het feit dat ze totaal niet communiceren: niemand geeft graag toe dat je geen idee hebt waar je de oplossing voor de problemen moet zoeken. Als je grip op de zaak hebt zou je een voorzichtige planning afgeven ipv steeds om geduld te vragen.

Ik verbaas me dan ook over het uitblijven van kritiek in de vakbladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...