Ga naar inhoud


Blu-ray wint wederom van HD-DVD


Gast patje7of9

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Elk nieuw systeem zal zijn plaats moeten veroveren naast bestaande techniek. Dit gaat niet over nacht, maar geleidelijk, waarbij nieuwe systemen zullen moeten groeien. Wat voor de een 'n argument is, waarom iets niet zal gaan werken, is voor de ander juist wel een reden, om ervoor te kiezen.

In ieder geval heb ik in mijn omgeving tot nu toe gezien, dat mensen die een goede uitzending zien enthausiast worden.

Ikzelf geniet in ieder geval elke keer weer, van een goede kwaliteit.

 

Overigens zelf bijna 300 postings!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

goed gezegd en in de wereld zijn miljarden mensen met ieder een eigen keus en Nederland is geen Japan of USA of....

 

(en op weg naar de 300!! join the club ;-) )

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lemoi
Ik zit al mijn hele leven in het vak wat betreft consumer electronics producten, global (en dus ook markt research=consument) en ja ook in winkels gestaan voor mijn werk (en dat over de hele wereld.) met operators gewerkt(DirecTV, Echostar Canal+, premiere etc), content industrie (alle studios (audio en video) en post processing houses zijn onze klant) en ook veruit de grooste leverancier van download content technology. Oh ja, we hebben de grootste hospitality levaranciers ook als klant.


Ik heb nog nooit zo veel nietszeggende Engselse kreten bij elkaar gezien... Je komt niet arrogant over, maar die zinnen zijn totaal abacadabra.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@PieterB: Ik heb nog nooit zo veel nietszeggende Engselse kreten bij elkaar gezien

 

Ik denk te weten waar hij werkt, en in dat wereldje is dit het vakjargon.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PieterB, sorry. Ik zal proberen uit te leggen. Misschien weet je veel wel maar zal alles uitleggen.

 

Origineel bericht van: PieterB
Origineel bericht van: lemoi
Ik zit al mijn hele leven in het vak wat betreft consumer electronics producten,

 

Consumer products zijn electronica producten die aan de "normale" mens voorkocht worden: TV's, DVD speler, Hifi sets etc

 

Origineel bericht van: lemoi
global (en dus ook markt research=consument)

 

Met market research kijk je wat de mensen werkelijk willen. Dat doe je aan de hand van heel veel dingen. Bijv, je kent ze wel de vragen lijstjes die je wel eens op internet voorgeschotelt krijgt. Of focus groepen, daar worden heel veel mensen met een bepaalde achtergrond (leeftijd, werk, waar ie woont, gezin of niet etc) in kleine groepjes bij elkaar gezet en deze voeren een discussie geleid door iemand die weet waarover het gaat. Of zelfs die telefoon enquetes, of beta product testing of.... wat je maar kan bedenken om te weten te komen wat klanten willen

 

Origineel bericht van: lemoi
en ja ook in winkels gestaan voor mijn werk (en dat over de hele wereld.) met operators gewerkt(DirecTV, Echostar Canal+, premiere etc),

 

Operators zijn zenders, zoals RTL groep nederlandse zenders zijn en Canaal+ de pay TV zenders heeft (zoals FILM1). DirecTV en echostar zijn Pay TV zenders uit USA, Premiere uit duitsland en Canal+ zit in heel wat landen in europa

 

Origineel bericht van: lemoi
content industrie (alle studios (audio en video) en post processing houses zijn onze klant)

 

Content industrie zijn firma's die content maken. Content is audio, video, multimedia (zoals games). Dus content industrie zijn filmstudios, muziek labels, game firma's etc.

Post processing houses zijn firma's die bijv voor een film studio de film knipt, en plakt daarna weer door verstuurd etc.

 

Origineel bericht van: lemoi
en ook veruit de grooste leverancier van download content technology.

 

Zo'n beetje elke internet site waar je audio en video van download (legaal dus) is ondersteund door technologie van 1 firma. Mensen in het vak weten welke dit is.

 

Origineel bericht van: lemoi
Oh ja, we hebben de grootste hospitality levaranciers ook als klant.

 

Hospitality is een gebied waar oplossingen worden aangeboden voor ziekenhuizen, Hotels, vliegvelden etc.In mijn geval de electronica (hoofdzakelijk displays, ofwel TV schermen)

 

 

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...