Ga naar inhoud


Blu-ray wint wederom van HD-DVD


Gast patje7of9

Aanbevolen berichten


  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zal ik direct zelf maar antwoorden.... Universal en Warner hebben aangegeven in de nabije toekomst volledig op Blue Ray over te gaan. Zo ver is het dus nu nog niet. Warner volgens aankondiging vanaf mei.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat zelfs de blue-ray niet een lang leven heeft.... Grote flashcards die vast en zeker gaan komen (eventueel read only) zullen vast er voor zorgen dat de blue-ray een korter leven heeft dan de normale DVD

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

U bedoeld waarschijnlijk Kilo Uniform Tango :-)

Als je het niet zeker weet, kan je altijd nog voor Kilo Lima Oscar Tango Echo gaan want dan kan je Utrecht mooi voor Otto en Eduard inruilen laugh

Ik kan er ook naast zitten. Dat komt vaker voor na een zwaar avondje Bravo Alpha Victor Alpha Romeo India Alpha:-)

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde wel degelijk Kilo Utrecht Tango, weet dat uniform de officiële spelling is, maar het eerste komt volgens mij van Henk Spaan en Harry Vermegen (ruim 10 jaar geleden). Ze hadden er zelfs een liedje over :D

 

Ga snel ook nog even van dat vocht naar binnen gieten maar dan Hotel Echo Romeo Tango Oscar Golf Juliet Alpha November smile

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, zal dat zelf maar herstellen: Bij de introductie van HD- dvd zou één van de voordelen zijn dat deze schijfjes veel goedkoper / makkelijker te maken (of te vullen met content?) zijn dan Blu-ray. Dit had te maken met het feit dat bestaande dvd fabrieken kunnen worden aangepast voor Hd-dvd maar niet voor Blu-ray (tenminste dat heb ik zo eens ergens gelezen)

 

Is de prijs van voorbespeelde Hd schijfjes ook echt altijd goedkoper dan Blu ray? Zo niet dan hebben ze één van de voordelen alleen in hun voordeel toegepast (fabrikanten) en niet doorberekend aan de consument.

 

 

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk zullen Paramount en Universal zo snel mogelijk bij het Blu-ray kamp toevoegen,ze moeten toch ook inzien dat ze met twee filmstudio's maar zo'n 25 procent van het marktaandeel hebben in HDDVD.

 

Dat Toshiba maar snel een einde van HDDVD maakt.Volgens de laatste berichten stort de verkoop van HDDVD in.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet leuk voor Toshiba, wel voor de consument. Er lijkt na een jarenlange strijd nu eindelijk duidelijkheid te komen. Zou 2009 dan het jaar van Blue Ray worden??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

National Geographic gaat Blu-Ray exclusive

 

National Geographic, die gedistribueerd wordt door Warner, zal ook Blu-Ray exclusive gaan. Dit hebben ze bekend gemaakt aan verscheidene retailers. "Sharkwater" zal de eerste documentaire zijn van NG die op Blu-Ray zal verschijnen.

 

Opmerkelijk, want "Sharkwater" verschijnt op 8 april, terwijl de exclusiviteitsdeal tussen Blu-Ray en Warner pas van start zou gaan vanaf juni.

 

bron:formatwarcentral

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...