Ga naar inhoud


Nieuwe software op satelliet


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Murdock
Dit is dezelfde versie als de 72RC1.


Als je de versie download van de website van de importeur en deze vergelijkt met de 072RC1 is er toch wel een verschil in grote van de bestanden. Als je de bestanden vergelijkt op inhoud komen zij ook niet overeen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen zijn dat de functionaliteit hetzelfde is als 072, maar dat de database uitgebreid is. Er zit zo'n 1k meer in en de inhoud is ongelijk. Gokje wagen?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: JosFop4Sat
Het zou kunnen zijn dat de functionaliteit hetzelfde is als 072, maar dat de database uitgebreid is. Er zit zo'n 1k meer in en de inhoud is ongelijk. Gokje wagen?


Ik wed liever niet met betatesters die waarschijnlijk over inside information beschikken wink
Waarschijnlijk is voor onze Duitse vrienden ook het AC3 geluid probleem opgelost in deze firmware, ik heb er tenminste nog niet over gelezen dat het probleem van de 072 er nog in zou zitten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die inside information heb ik niet, ik geloof dat het begrip 'betatester' niet meer bestaat, of ze hebben mij uit het bestand gegooid wegens slecht gedrag.

Maar met dat gokje bedoelde ik eigenlijk dat ik het er maar op waag met versie 080. wink

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Die inside information heb ik niet, ik geloof dat het begrip 'betatester' niet meer bestaat, of ze hebben mij uit het bestand gegooid wegens slecht gedrag.


Zoals Rob hier op het forum waarschijnlijk, want het is niet meer normaal dat hij hier niet meer post.

Kan een mod hier misschien toelichten of hij een ban heeft, en indien ja, wanneer hij mag terugkomen ?

Iedereen zit hier ongeduldig te wachten op zijn Inverto-wijsheid, temeer daar 214 OTA geworden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen verschil met de .72 kunnen ontdekken. Als het in de database zit, kom ik er ook niet achter, want die gebruik ik niet (eigen database die de meegeleverde overschrijft).

En volgens mij zit het AC3 probleem (met afspelen) er nog in, anders was er wel gemeld dat dit is opgelost. Ik heb het even geprobeerd: het probleem lijkt wel kleiner te zijn geworden, maar het bestaat zeer zeker nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Coliseo
Iedereen zit hier ongeduldig te wachten op zijn Inverto-wijsheid, temeer daar 214 OTA geworden is.


Ach, ik denk dat die wijsheid evengoed de weg wel vindt naar het forum. We zullen deze wijsheid niet hoeven missen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Deze firmware heeft mij nog NIET kunnen overtuigen, integendeel.

Vanavond aan het begin van de avond vertelde mijn vrouw dat alleen nederland 1 het deed.

Ik heb toen gekeken en inderdaad alleen op nederland 1 beeld en de overige canaal digitaal zenders op zwart. De FTA zenders deden het wel. Eerst dacht ik dat canaal digitaal misschien storing had en bedacht mij toen om eens de rechten op de CI card te bekijken. Dit lukte niet omdat deze bleef staan op "Een ogenblik" of iets dergelijks.

Toen maar even naar standby en weer aan. Nog steeds geen beeld op de overige zenders, op nederland 1 wel beeld.

 

Toen even de CAM eruit gehaald en toen er weer in, toen had ik weer beeld op alle zenders.

 

Wat later op de avond weer zwart beeld na het verlaten van de bibliotheek, ook toen hielp het niet om even naar standby te gaan. De CAM er even uit en er weer in bood wel de oplossing.

 

Al met al heeft deze firmware mij nog niet blij verrast

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...