Ga naar inhoud


Nieuwe software op satelliet


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je moet me dan even vertellen hoe je dat doet, geen einddatum instellen maar het aantal op te nemen uren invoeren.

Ik kan namelijk niet aangeven hoeveel uur hij moet opnemen maar ben verplicht om:

Start datum

Start tijd

Eind datum

Eind tijd

op te geven als ik een nieuwe taak wil invoeren bij de persoonlijke planner.

 

We hebben het hier toch over de Inverto IDL 7000?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eddysign
Je moet me dan even vertellen hoe je dat doet, persoonlijke planner.

We hebben het hier toch over de Inverto IDL 7000?


We hebben het inderdaad over de Inverta 7000. Ik heb niet gezegd dat dat nu kan maar dat dat waarschijnlijk de oplossing zou kunnen zijn voor het onderhavige probleem. Is niet door "ons" te wijzigen maar eventueel in een volgende nieuwe versie ingebouwd kunnen worden. "Men" leest natuurlijk mee, weet je!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Om de Inverto uren te kunnen laten tellen zal deze dan waarschijnlijk gewoon de huidige datum en tijd vergelijken met de startdatum en tijd en blijf je dus hetzelfde probleem houden, schat ik zo in.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnametijd laten lezen met softwarematig ingeprogrammeerde timerS die niet naar datum/tijd kijkt maar enkel minuten telt(in de vorm van do while opnametijd1 <= 180 neemt dan 3 uur op.)Lijkt me allemaal niet zo moeilijk als de wil er maar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek is het wel. Afgelopen avond/nacht heeft ie het opnemen wel goed gedaan (eindmarge was 15 minuten). Zit te denken om eindmarge opnemen op 60 minuten te zetten. Zou dit (enigzins) helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LoveSat
De nieuwe software erop gezet, "Alleen instellingen" gedaan en een paar minuten de stroom eraf. Gevolg nu is wel dat ik nu wel regelmatig een stilstaand beeld heb.


Nadat ik dit geschreven had op 25 januari (19 dagen geleden) heeft ie geen stilstaand beeld gehad tot gisteravond (op het moment dat PSV de penalty moest gaan nemen). Ga toch maar langzamerhand naar een andere PVR kijken. Dit komt nooit meer goed neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LoveSat
Gek is het wel. Afgelopen avond/nacht heeft ie het opnemen wel goed gedaan (eindmarge was 15 minuten). Zit te denken om eindmarge opnemen op 60 minuten te zetten. Zou dit (enigzins) helpen?

Ik gebruik standaard +30 minuten: dat is meestal voldoende. Jammer dat de conflictmeldingen van de Inverto daar nog steeds geen rekening mee houden (die rekent alleen maar met de "vaste" opnametijd)!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: wiz
Hmmz, hier vandaag allemaal 00:00:00 opnames. Er is iemand heel teleurgesteld hier (en ik ben het niet).

Denk dat ik ook maar weer terug ga naar een oudere versie. Naja, ik had het kunnen weten, het is een versie die OTA gegaan is, en in het verleden behaalde resultaten bieden blijkbaar geen garantie voor de toekomst...


Ik werk momenteel nog met de vorige sw-versie , wat is nu jullie mening : laten staan of toch maar de nieuwe ota-versie downloaden ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het doorlezen van alle zes de pagina's (vandaag 8/3) over de ervaringen met de nieuwe software, ben ik ook blij dat ik het altijd bij de oude heb gehouden: 211.240 zelfs !

Werkt prima met Aston 1.07 versie 2.18 >> geen hikkend geluid cq zwarte beelden. Maar dus wel de oude/bestaande fouten met opnames door 00.00uur heen en gebruik van de bibliotheek.

- terugkeren vanuit de bieb: op zwart

- opname verwijderen uit de bieb: op zwart

- handmatig decoderen (als je niet in dezelfde maand kijkt): noodzakelijk.

Daarna even rebooten en alles werkt weer.

Levende met die ongemakken, gaat het gewone TV kijken over alle kanalen( Ned1/RTL4 t/m sport1/film1) perfect. Zappen ook.

Conclusie: zelfde goede ervaringen als Coliseo met oude firmware. Terugzetten dus als het kan !

met vriendelijke groet,

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met bovenstaande conclusie ben ik het absoluut oneens.

Wat velen nogal eens vergeten (o.a. ikzelf) is na installatie van 080 een fabrieksreset te geven, waardoor er crap ontstaat.

Ik geef toe dat dat resetten heel vervelend is, o.a. is de planner leeg, maar soms noodzakelijk.

Ik heb tot op heden geen zwarte schermen meer, ook niet na knipacties in de bieb.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Met bovenstaande conclusie ben ik het absoluut oneens.
Wat velen nogal eens vergeten (o.a. ikzelf) is na installatie van 080 een fabrieksreset te geven, waardoor er crap ontstaat.
Ik geef toe dat dat resetten heel vervelend is, o.a. is de planner leeg, maar soms noodzakelijk.
Ik heb tot op heden geen zwarte schermen meer, ook niet na knipacties in de bieb.


Hoi, de ene is niet de andere blijkbaar,ik heb na de 072 ook een fabrieksrecet plus een HD recet gedaan en toch heb ik bijna dagelijks vastlopers bij het minste .
Na drie maanden mag er nog wel eens een degelijke versie uit de bus vallen!!!!

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor je dat met die gewenste, degelijke versie je probleem, mogelijk veroorzaakt door de 2 CAM's wordt opgelost.

Dat vastlopen mag natuurlijk niet voorkomen en als je een PVR hebt gekocht waarin 2 modulen kunnen, moet dit ook foutloos werken. Ik ben benieuwd..........

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...