Ga naar inhoud


Nieuwe software op satelliet


Murdock

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Stil,stil,stil

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hoi,

Wat is het stil rond de 080, het blijkt dat iedereen tevreden is, ik heb nog bijna dagelijks vastlopers bij het afspelen , bij gebuik van pauze, stop, of voortspringen met de cijfertoetsen.Alleen de stoom eraf helpt nog.

__________________

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Tevreden?

JA! Maar niet met de 080, de 080 was bij mij geen lang leven beschoren gezien de problemen die vrij snel optraden na de installatie van deze firmware.

Het was een dermate achteruitgang in vergelijking met de beta versie 072 dat ik die er weer opgezet hebt.

 

Sindsdien niet of nauwelijks problemen gehad, het lijkt wel of de Inverto het steeds beter gaat doen. Ik kan eerlijk niet zeggen wanneer ik voor het laatst ook maar enig probleem(pje) heb gehad, zelfs de incidentele zwarte schermen na het verlaten van de bibliotheek zijn al tijden spoorloos.

 

Dus al met al voor mij een meer dan acceptabele firmware. Kan het beter? Waarschijnlijk wel, maar iets missen doe ik nu niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Ik kan eerlijk niet zeggen wanneer ik voor het laatst ook maar enig probleem(pje) heb gehad, zelfs de incidentele zwarte schermen na het verlaten van de bibliotheek zijn al tijden spoorloos.

Dus al met al voor mij een meer dan acceptabele firmware. Kan het beter? Waarschijnlijk wel, maar iets missen doe ik nu niet


Dit is de reden waarom ik blijven steken ben op de 212-versie.
Ik kan wel niet automatisch decoderen, maar dit is geen ramp, aangezien 99 % van de opnames ten laatste 's anderdaags bekeken en verwijderd wordt.

Voor de rest draait de Inverto als een Zwitsers klokje !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er steeds weer op dat de cam-module wel degelijk het verschil uitmaakt! Mijn Inverto werkt met versie 1.4.214.040 op wat kleine schoonheidsfoutjes na (ventilator blijft wel eens doordraaien als al het werk gedaan is [max. 1xpwk], geen reactie op afstandsbediening [< 1xpmnd]), TimeShift werkte wel maar nu niet meer); beter dan tevoren, maar wel in combinatie met door Inverto meegeleverde ZCAS-CAM. De Aston-CAM gaf in het verleden regelmatig vastlopers; ook is versie 2.17 na een mislukte? update vorig jaar, zijn instellingen kwijt {was: bed.versie 2.1700T nu 1.0300B; zelfs het serienummer:0100.055856 is gew. in FFFF-055856 (?!?!). De werking van deze CAM is ook bij v.040 belabberd.

Op het moment werkt dus mijn Inverto modelnr.IDL-7000 CI (PVR) HD160GB met Z-CAS MATRIXCAM REBORN en CD-card voor 97% probleemloos.

Ik durf het haast niet te wagen de 080 erop te zetten....... blush

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...