Ga naar inhoud


Nieuwe software op satelliet


Murdock

Aanbevolen berichten

Ik stel voor dat ze de software zodanig maken dat deze zich instelt adv de toegepaste module, of zouden ze bij FTA al zo slim geweest zijn? :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Ik vrees dat ik hetzelfde ga doen.Bijna 2 maanden geen last gehad met v072 van zwarte schermen na iets uit de bieb verwijderd te hebben, nu is het weer raak. Ik denk dat de CI-handling nu weer iets teveel afwijkt richting Aston ten gunste van andere CAM's?



Nee hoor. Ik heb een Aston en op zwart na bibliotheek is met een Aston (dus bij mij) nog altijd aanwezig. Overigens als ik een Matrix Revolution gebruik dan krijg ik altijd een zwart beeld bij een van de nederlandse commerciële zenders (rtl5 geloof ik als ik me goed herinner)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LoveSat
Nee hoor. Ik heb een Aston en op zwart na bibliotheek is met een Aston (dus bij mij) nog altijd aanwezig. Overigens als ik een Matrix Revolution gebruik dan krijg ik altijd een zwart beeld bij een van de nederlandse commerciële zenders (rtl5 geloof ik als ik me goed herinner)

Wat draait er bij jou op die Matrix? Bij mij is dat UCAS 3.1 en dat gaat gewoon goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Zojuist de firmware er weer af gehaald en 072RC1 er weer op gezet.


Goed dat ik deze week weer eens geen tijd had om de nieuwste firmware binnen te halen.
Ik blijf dus nog steeds trouw aan de 212 whistle

Ik zal wel manueel decoderen met de blauwe knop. Ik heb betaald voor die blauwe knop en ik wil hem dus behouden ! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe software erop gezet, "Alleen instellingen" gedaan en een paar minuten de stroom eraf. Gevolg nu is wel dat ik nu wel regelmatig een stilstaand beeld heb. Meer mensen last van??? Ga waarschijnlijk terug naar die laatste beta-versie. Nog even afwachten omdat het vaker voorkwam dat de Inverta na een update na een paar weken of zo gek ging doen. Waarom zou het dan niet andersom kunnen: na update doet ie gek en na verloop van tijd doet ie dat niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

die stilstaande beelden heb ik ook, dat is mega irritant. Soms gaat het een hele tijd goed, en dan ineens heb je er een heleboel achter elkaar.

 

grappige is dat soms het geluid wel gewoon doorloopt, en soms ook weer niet. Maar irritant is het zeker.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hmmz, hier vandaag allemaal 00:00:00 opnames. Er is iemand heel teleurgesteld hier (en ik ben het niet).

 

Denk dat ik ook maar weer terug ga naar een oudere versie. Naja, ik had het kunnen weten, het is een versie die OTA gegaan is, en in het verleden behaalde resultaten bieden blijkbaar geen garantie voor de toekomst...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit geval dus wel want in het verleden geplaatste OTA-versies werkten bij mij nooit goed. De vorige betaversie (072) daarentegen wel beter (nagenoeg geen zwarte schermen).

De Matrix CAM gebruikers hebben nu weer meer geluk.

 

Eeen lichtpuntje: hij is veel beter dan de vorige OTA-versie (040).

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel gvd. Evenals vorig weekend is een opname die het middernachtelijk uur zou hebben moeten overschreiden mislukt. Is wederom gestopt na 156 minuten net voor middernacht en moest nog 50 minuten doorgaan. Tevens was het nauwelijks mogelijk om de zappen in de bibliotheek. Een minuut van de stroom af en alles was weer "normaal" naar Inverto normen. Zou het zo zijn dat er een maxumum tijd opzit om in een keer op te nemen?? Neem aan van niet maar lijkt er zo langszamerhand wel op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is bekend maar spreken hier over een nieuwe software. Probleem dus nog steeds niet opgelost. Is simpel op te lossen door aan te geven op welke datum en hoe laat gestart moet worden (zoals dat nu is) en een aantal uren/minuten aan te geven dat er opgenomen moet worden. Dus géén einddatum van opgeven en géén eindtijd opgeven zoals dat nu moet. Dus: 27/01/08 23u50 start opname en stop na 3u50 min opnemen. Simpel hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...