Ga naar inhoud


Nieuwe software op satelliet


Murdock

Aanbevolen berichten

Nou, dat is dan jammer cry

 

Je zou bijna denken dat het aan de CAM ligt of kan dat niet? crazy

 

Zijn er andere Aston Dual-gebruikers met een oudere firmware dan 2.18 die voornoemde problemen niet hebben? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het rare is: bij mij loopt de .80 juist soepeler dan de .72. Zelfs het tegelijkertijd gebruiken van een tweede (hobby-) CAM lukt nu, inclusief decoderen achteraf. Dat ging bij de .72 beslist niet.

En: hoewel het niet in de change-log staat: AC3 van een opname geeft nu aanzienlijk minder problemen (dat geluid viel weg, zodra het afspelen gepauzeerd werd of in de tijd werd gesprongen). Ook dat is beter dan in de .72.

Maar wie weet: we hebben vaker meegemaakt dat na enige tijd de Inverto wat vermoeid raakte en een aantal kunstjes niet meer lekker uitvoerde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Staat er ergens op het forum een overzicht van de fixes/aanpassingen/verbeteringen van deze laatste OTA versie?

Ik heb momenteel geen enkel noemenswaardig probleem met mijn Inverto en wil eerst zien of het wel de moeite loont de upgrade uit te voeren.

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Een reset - Alleen instellingen is wel nodig/raadzaam en is in no time uit te voeren, zoveel werk is het niet om alles weer even goed te zetten


Ben je met "Alleen instellingen" de bibliotheek kwijt??
Heb wel de nieuwste erop gezet (géén "Alleen instellingen" gedaan). Eerste conclusie: teletekst is een ramp.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net de update OTA uitgevoerd. Geen problemen gehad en op eerste zicht lijkt ook alles te werken zoals het hoort.

Wat is er dan precies mis met Teletekst? Waarom is het een ramp? Toegegeven, de kwaliteit van de fonts en leesbaarheid kon beter maar dit is al altijd zo geweest, ook voor deze update.

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pletskop
Wat is er dan precies mis met Teletekst? Waarom is het een ramp? Toegegeven, de kwaliteit van de fonts en leesbaarheid kon beter maar dit is al altijd zo geweest, ook voor deze update.

Peter


Bij mij is er weldegelijk een groot verschil. Heeft bijv. veel moeite (van tijd tot tijd) om naar pag. 101 te gaan. Komt ie er wel dan zéér vaak slechts een halve pagina (bovenste op onderste helft ontbreekt.) Ook veel "gekke" tekens op scherm. Dit geldt ook als ik op de TV de teletekst aanzet. Ik heb teletekst veel aanstaan (zoals plsmin. 30% van ons volk) dus verschillen kan ik weldegelijk goed duiden. Overigens staat op de importeurs site dat er aan teletekst gewerkt is dus kans is groot dat er iets is misgegaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die problemen met teletekst ook met andere ontvangers. Als je naar de teletekst kijkt van buitenlandse zenders werkt alles prima. Volgens mij gaat het bij CDS gewoon niet goed.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: LoveSat
Ben je met "Alleen instellingen" de bibliotheek kwijt??
Heb wel de nieuwste erop gezet (géén "Alleen instellingen" gedaan). Eerste conclusie: teletekst is een ramp.


Nee de bibliotheek blijft gewoon zoals die is, er treed geen gegevensverlies op
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Zojuist de firmware er weer af gehaald en 072RC1 er weer op gezet.

Net weer na het opstarten geen beeld, ook het weer naar standby gaan en opstarten gaf geen beeld. Nou kan ik dat wel makkelijk iedere keer oplossen maar mijn vrouw snapt er niets meer van waarom die Inverto het nu weer zo slecht doet.

 

Dus om mezelf en mijn vrouw weer wat gemoedsrust te geven zit de 072 er weer op.

 

Helaas FTA volgende poging misschien weer meer succes, ik sla de laatste tijd altijd één firmware over, de 040 was ook huilen met de pet op op mijn machine maar de 015 liep daarentegen weer (nagenoeg) perfect.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat ik hetzelfde ga doen.Bijna 2 maanden geen last gehad met v072 van zwarte schermen na iets uit de bieb verwijderd te hebben, nu is het weer raak. Ik denk dat de CI-handling nu weer iets teveel afwijkt richting Aston ten gunste van andere CAM's?

 

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...