Ga naar inhoud


De gemiddelde leeftijd van de leden.


Fiene56

Aanbevolen berichten


  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Edbe
ik ben van 1972

-----------------------------------

/ Clarke-Tech 2100+ / Visiosat Bisat (28o-23o-19o-13o-5o-1w) / CD kaart / TVV kaart /


Ik kan niet tellen, hoe oud!! ben je dan?!!

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster
@Fiene56,


Citaat:
zoals MySat die vandaag jarig is en 96 jaar geworden is



Ik ben er bijna van overtuigd dat zijn leeftijd zoals hier aangegeven niet kan kloppen.

Nog 25 dagen, dan zit ik 1 jaar boven een halve eeuw, gr.


Zilverster.


Okay Okay.... Zilverster je zou het moeten weten als je diep in je geheugen graaft ;-) Enkele tips zijn wel eens voorbij gekomen in de onderlinge PM's. Maar dat even terzijde.

Mijn echte leeftijd is 44. Ik geef dat niet in op forums en andere internetplatformen tenzij ik echt moet (en dat is tot op heden niet gebeurd). Ik weet misschien teveel van de gevoeligheid van het internet en Google, wat misschien de bron van enige vrees is. En dan klop je maar gewoon wat in.....

In de regels die ik gelezen heb, staat nergens dat je dit soort details naar waarheid dient in te kloppen. Ik hoop op jullie begrip nadat julliemijn verklaring heb gelezen.... Het goede nieuws is wel dat ik voor de meeste van jullie bezig ben om AOW te verdienen ;-)

Toch een leuke discussie ! Wat is NU de gemiddelde leeftijd met deze onthulling ?? :D :D

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gemiddelde zit nog steeds net boven de 40.

Ik vond 96 wel een te gekke leeftijd om nog aktief deel te nemen op het board.

Ik hoop dat ik over 46 jaar, als ik die leeftijd mag bereiken nog aktief ben op het board. Krijg ik tegen die tijd misschien wel de staus Opa4All.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...