Ga naar inhoud


Canal Digitaal Satelliet: Nederland 1 in HD met EK Voetbal en Olympische Sp


Gast dj33333

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: patje7of9
EEN HD zendt de tour de france in HD uit in 720p terwijl de bron 1080i is. crazy


Dan maar hopen dat de onderhandeling met Eurosport (die al vanaf november 2008 gaande schijnt te zijn) voordat de Tour begint eindelijk eens positief afgesloten wordt. Eurosport HD (die ik gelukkig wel via de kabel heb) zendt het namelijk ook uit (in 1080i).

En het is nog maar de vraag of Een HD het ook doorgeeft in HD. Of is dat al bekend gemaakt door ze?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast thomas999
Origineel bericht van: Neptunus
Helaas heeft Eurosport waardeloze wieler commentatoren en dat vind ik bij wielrennen toch wel van belang.

Dat vind ik ook. Daarom ben ik blij dat CDS ook het originele Engelse commentaar doorgeeft!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
En het is nog maar de vraag of Een HD het ook doorgeeft in HD. Of is dat al bekend gemaakt door ze?


Jazeker, vorig jaar zeiden ze bij het begin van elke uitzending: "Welkom kijkers van één en wie digitale kijkers via één HD." Het zou me verwonderen dat ze dit jaar de Ronde van Frankrijk niet in HD zouden tonen.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als ik het mij goed herinner, was de HD kwaliteit van de Tour uitzending, zoals wij het die te zien kregen, niet al te best.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ter herinnering >klik<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig is er vast nog wel een zender te vinden die hem wel in 1080i rond zwengelt :P

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...