Ga naar inhoud


Canal Digitaal Satelliet: Nederland 1 in HD met EK Voetbal en Olympische Sp


Gast dj33333

Aanbevolen berichten

@ Littlesat

De gewisselde lnb is van het zelfde type als de oude.

Beiden zijn 3 jaar oud, met het verschil dat een van de twee nooit verder is gekomen als mijn lade.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: satbird2002
Origineel bericht van: pollebru
Heb je ontvangst op je Humax 2000 ?


kan de Canal Digitaal en TV Vlaanderen CI module wel mpeg4 aan ??


Heb ontvangst sinds dinsdag, na heractivatie.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm,

 

Als ik wil kijken naar Ned1 HD, hoef ik alleen een smartcard te kopen van Canal Digitaal (of van iemand overnemen) , en heb ik een CAM nodig. (Dragon 2.3)

 

Klopt dit?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Als ik wil kijken naar Ned1 HD, hoef ik alleen een smartcard te kopen van Canal Digitaal (of van iemand overnemen) , en heb ik een CAM nodig. (Dragon 2.3)


En een HD ontvanger natuurlijk ! :D

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dutsteun
Origineel bericht van: MacGuinness
Ik ontvang sinds vanavond ook NED1-HD.
Het signaal is krap aan.


Signaal is zo krap dat met de regen van afgelopen dagen amper te kijken valt, terwijl de regionalen en andere services op astra 3 het wel goed houden. Hoop dat het goed weer is tijdens EK en OS
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Dat is bij mij het probleem niet, ontvangst van de HD zenders op zich gaat bij mij probleemloos.

 

Het hikken van Nederland 1 HD speelt bij mij nog steeds, en heb deze "storing" even gemeld bij de klantenservice van Canal Digitaal Satelliet. Het was hun (nog) niet bekend en ze hebben een storingsmelding aangemaakt. Ik moet nu even mijn ontvanger 60 minuten op SBS6 laten staan voor een heractivatie.

 

Ik wacht het maar even af......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af of de programmering rond de wedstrijden óók in echte HD wordt gemaakt, of zouden het alleen de aangeboden wedstrijden zijn?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Vraag me af of de programmering rond de wedstrijden óók in echte HD wordt gemaakt, of zouden het alleen de aangeboden wedstrijden zijn?


Ik kan me berichten herinneren dat de NOS studio in Hilversum, van waaruit de voorbeschouwingen plaats gaan vinden, volledig HD-ready is. Dus mogelijk dat de voor- en nabeschouwingen in HD zullen zijn.

Maar al met al had ik ondertussen zowiezo al wat in HD verwacht eigenlijk. Bijvoorbeeld het Sportjournaal of Studio Sportzomer, al is het alleen maar om te testen of alles goed werkt.

Ik voel op m'n klompen al weer aan hoe "HDTV" er volgend jaar bij de publieken uit gaat zien. Het echte HD materiaal zal je, zeker de eerste maanden, met een zaklampje moeten zoeken. wink
En het volk zich maar afvragen wat nou zo mooi aan HD is, die zien namelijk geen verschil (net als nu).

De BBC deed dat toch ff anders in 2006. BBC-HD was vanaf de eerste uitzendseconde volledig HD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

Ik kan me berichten herinneren dat de NOS studio in Hilversum, van waaruit de voorbeschouwingen plaats gaan vinden, volledig HD-ready is. Dus mogelijk dat dat ook HD is.

Maar al met al had ik ondertussen wel wat in HD verwacht eigenlijk. Bijvoorbeeld het Sportjournaal of Studio Sportzomer, al is het alleen maar om te testen of alles goed werkt.


Die berichten ken ik ook, maar bevestiging nooit kunnen vinden.
En ja, Studio Sportzomer was een mooie testcase geweest.
Maar als ik zie hoeveel problemen een DM800 heeft met het syncen van beeld/geluid op Ned-1 HD denk ik dat ze echt nog aan het leren zijn bij CDS.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Apple740

Ik kan me berichten herinneren dat de NOS studio in Hilversum, van waaruit de voorbeschouwingen plaats gaan vinden, volledig HD-ready is. Dus mogelijk dat dat ook HD is.

Maar al met al had ik ondertussen wel wat in HD verwacht eigenlijk. Bijvoorbeeld het Sportjournaal of Studio Sportzomer, al is het alleen maar om te testen of alles goed werkt.



Maar als ik zie hoeveel problemen een DM800 heeft met het syncen van beeld/geluid op Ned-1 HD denk ik dat ze echt nog aan het leren zijn bij CDS.


Ik weet niet of je het zo moet zien. Dat "zijn ze echt nog aan het leren bij CDS" bedoel ik.

Bij veel ontvangers - zoals ik met de mijne - ontvang ik de CDS HD zenders probleemloos. Dus ook Ned 1 HD.

Zou het niet meer een probleem van de Dreambox of de cam of beiden kunnen zijn?

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat


Maar als ik zie hoeveel problemen een DM800 heeft met het syncen van beeld/geluid op Ned-1 HD denk ik dat ze echt nog aan het leren zijn bij CDS.


Zou het niet zo kunnen zijn dat ze het bij Dream nog een beetje moeten leren met HD, laat het op mijn ontvanger nu probleemloos lopen.

Maar inderdaad zijn er veel fabrikanten die problemen hebben met HD en steeds nieuwe software moeten uitbrengen, zoals Humax,Topfield maar geloof maar dat het ze allemaal gaat lukken anders zijnde ontvangers hier onverkoopbaar. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...