Ga naar inhoud


Casema pakt tienduizenden zwartkijkers aan


kaelem

Aanbevolen berichten

zeker niet betalen ,

dat ze hun zaken maar goed doen,

wij moeten ook kwaliteit leveren op ons werk.

tevens de eigenaar zelf of vorige eigenaar heeft normaal getekent bij afsluiting .

Als zij het dan niet afsluiten is hun probleem;

zeker geen zorgen maken

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik had opgezegt en kreeg een bevestiging dat ik geen abonnee meer ben per 1 januari 2004.

Maar de rekeningen bleven komen.

Na 1 jaar met dreiging loonbeslag heb ik een email gestuurd naar de directeur.

De mail adressen eindigen met @casema.office.nl

Eindelijk van die zooi af.

Zelfs het afsluiten lukte niet.

Diverse buren zijn afgesloten geweest waarna ze het hebben opgegeven.

De problemen maken ze zelf.

Wat een bedrijf.

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geen casema maar upc maar wel zo'n zelfde ervaring.

 

Wij zijn nu ruim 3 jaar geleden verhuist vanuit caiw naar een upc gebied. Bij het invullen van de gevraagde diensten heb ik NIET aangegeven dat ik een cai aansluiting wilde hebben aangezien we satelliet hadden (had ik er nog bijgeschreven).

 

Opeens een een rekening van upc met cai administratie kosten, bellen en checken, essent bellen of het via hun betaald werd en alles zou goedkomen. Later zelfde rekening met extra adm. kosten, essent bellen (antw: u heb upc) nogmaals duidelijk gemaakt dat ik het niet wil hebben en upc ook maar weer bellen.

 

Nog wat later, weer aanmaning met nog meer kosten binnen en dat ik afgesloten zou worden maar wel de kosten zou moeten betalen. Essent gebelt (antw: u heb geen upc) upc weer bellen (ja, u bent klant). Nogmaals gevraagd hoe ze aan die info zouden komen dat ik het ooit aangevraagd had aangezien ik er nooit omgevraagd heb en dat ze de boel zonder problemen mochten afsluiten aangezien dat toch al gedaan was.

 

De mevrouw aan de telefoon ging even zoeken en zei opeens: het klopt idd. u kunt de rekening als niet gestuurd zien en weggooien... daarna nooit meer iets vernomen. Wel vreemd dat het nu opeens wel (goed) geregeld kon worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vorig jaar de casema de deur uitgegooid toen ik volledig op sat overschakelde. Pas na 1! jaar lag er een briefje in de bus dat het signaal was afgesloten. Heb dus nog 1 jaar naar Casema kunnen kijken. (Alsof ik dat wilde).

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...