Ga naar inhoud


Moppen deel 3


zwahilie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 383
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat heeft niets met een kort lontje te maken.

 

Zonder deze regel;

Origineel bericht van: mereltje
Zet je toch wel even aan het denken, niet????????

had men nog kunnen denken dat je gewoon een slechte saaie mop had bedacht.

 

Maar door toe te voegen, dat het je toch wel aan het denken moet zetten suggereer je dat je gekscherend de waarheid aan het vertellen bent.

 

Het zal wel niet je bedoeling zijn om een dag en nacht hard werkende beroepsgroep met hun verpleegden en de vele vrijwilligers in de zeik te zetten,toch?

Maar het is wel weer zo'n verhaaltje dat mensen zogenaamd boos moet maken en dan op de politicus moeten stemmen die aan dat zogenaamde onrecht eens een einde gaat maken.

En aangezien ik dit soort stemmingmakerij helemaal zat ben, reageer ik daar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag weer on-topic met moppen in dit forum. Zou wat zijn als ik heel blond Nederland ineens hier op mijn dak kreeg.

 

Het is nu eenmaal zo dat een mop vrij snel gesmeed is als er zich iets voordoet of al reeds bestempeld is. Neemt niet weg dat er inderdaad gevoelige onderwerpen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Jantje, in de schoolbanken: "Juf, klopt het dat de ooievaar de kindertjes brengt?" Juffrouw met rood hoofd: "Da's juist, ja!" Jantje: "Maar wie neukt dan de ooievaar?"

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Jantje, wat weet jij van de Oude Grieken?"

 

Jantje: "Dat ze allemaal dood zijn, meester!"

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jantje's vader vraagt aan Jantje of hij wil afwassen.

"Waarom?" vraagt Jantje, "morgen is het toch weer vuil."

"OK, " zegt de vader, "ga maar buiten spelen."

 

Als hij voor het eten thuis komt, staat er op zijn plaats geen bord.

"Moet ik niet eten?", vraagt Jantje, "ik heb honger."

"Waarom?", zegt zijn vader, "morgen heb je toch weer honger."

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ben Nederlander en vind Belgenmoppen niet leuk.

Sfeerverpestend. Andersom eigenlijk ook niet.

We kunnen het toch wel verder weg zoeken? IJsland bijvoorbeeld.

Hebben we nog wat mee te verhapstukken (financiëel, niet politiek)

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...