Ga naar inhoud


More4 & E4 in mei definitief Free To Air


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb er nog twee screenshots van opgeslagen, maar ik heb er geen idee van hoe je dat hier moet toevoegen als bijlage. Met de oude software van het board was dat éénvoudig, maar nu vind ik geen mogelijkheid meer om een bijlage te plaatsen.

 

Greets

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Paullo

@DeBeek

 

Bedankt, hierbij dan een poging, met dus in bijlage 2 screenshots van de ondertussen verwijderde site, het gaat om de voorstelling van Freesat en de zenderlijst.

 

Greets

post-29907-1318259736,7277_thumb.jpg

post-29907-1318259736,7916_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, sinds gisteren heeft freesat in elk geval één nieuwe aanwinst gekregen : 9X TV, op 11527V 2/3 27500 : een "general entertainment" kanaal uit Indië. In hindu.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit daar iemand op te wachten ?????,

denk dat het al de zenders zijn die nu al FTA zijn en wat zenders die nog achter een sky kaartje zitten.

veel zal er niet veranderen voor ons hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee. wat er uiteindelijk overschiet van het freesat project zijn de bbc's, itv's, channel 4 en five zenders. Op zich een mooi pakket, plus alle andere rotzooi die nu al FTA te bekijken valt op astra2. Dus eigenlijk verandert er niet veel, buiten het FTA worden van channel 4 en Five. freesat is eigenlijk meer een "eigen epg" en interaktieve dienst implemantatie, los van Sky. voor de meesten onder ons zal er dus niets veranderen op 28E.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij wel met een abbotje,

ben eens benieuwd welke zenders ze erbij gaan zetten op de kaart van sky FTV.

heb gelezen dat sky 30 HD zenders plant tegen volgend jaar,

miss dat ze er 1 van doorgeven wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean-Claude, je doet het klinken alsof de plannen van Freesat sinds het oorspronkelijke idee stevig terugeschroefd werden. Maar dat is niet het geval: Freesat is het equivalent van Freeview, een gratis basisaanbod aan televisiekanalen voor wie de aardse variant niet kan ontvangen. Eens de Five-zenders erbij komen is dat voornemen dus absoluut gerealiseerd.

 

Maar ook van 'ons' uit bekeken is Freesat tamelijk spectaculair. Buiten Duitsland zijn er niet zoveel landen die hun basiszenders ongecodeerd doorgeven. Channel 4, Five en digitale aanhangsels zijn toch kanalen die een gemiddelde Vlaming of Nederlander kunnen boeien. Dat die nu gratis beschikbaar komen, lijkt me een belangrijk gegeven. Dat er "niets verandert" lijkt me wat kort door de bocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PieterB

Er verandert inderdaad niet veel, maar in principe moet je toch blij zijn met iedere FTA-zender, ook al is het niet jouw smaak.

 

Er zijn bij CD en TVV ook veel zenders waar je nooit naar kijkt, maar er soms wel voor betaalt, het is eigenlijk te zot voor woorden dat je juist voor de commerciële zenders van RTL en SBS moet betalen terwijl die je ook nog eens overspoelen met reclame.

 

Nee, dan zijn ze op de Britse eilanden beter bezig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: PieterB
Er verandert inderdaad niet veel, maar in principe moet je toch blij zijn met iedere FTA-zender, ook al is het niet jouw smaak.

Er zijn bij CD en TVV ook veel zenders waar je nooit naar kijkt, maar er soms wel voor betaalt, het is eigenlijk te zot voor woorden dat je juist voor de commerciële zenders van RTL en SBS moet betalen terwijl die je ook nog eens overspoelen met reclame.

Nee, dan zijn ze op de Britse eilanden beter bezig....


Klopt, maar stel je ook eens voor dat een FTA project naast Canal Digtaal gestart zou worden. Dan kan CDS meteen inpakken. De aanbieder Sky Digital, zal wel concurrentie krijgen maar deze zal niet "moordend" zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Avnu
Jean-Claude, je doet het klinken alsof de plannen van Freesat sinds het oorspronkelijke idee stevig terugeschroefd werden.

tja, wie maakte er reklame met een pakket van 200 zenders ? Ik had nu wél niet gedacht dat ze alle regionale versies, religieuzen, koopkanalen, buitenlandse zenders en de telefoonsexkanalen op één hoopje gingen smijten. Zo komt ge inderdaad snel aan 200 kanalen, maar die heb ik NU ook allemaal al. Ik had gedacht dat ze ook de uktv zenders en misschien de Virgin kanalen zouden FTA maken, met nog wat narrowcasters zoals discovery, NGC en zo, maar hier blijkt uiteindelijk niets van waar te zijn.

Origineel bericht van: Avnu
Maar dat is niet het geval: Freesat is het equivalent van Freeview, een gratis basisaanbod aan televisiekanalen voor wie de aardse variant niet kan ontvangen.

dat klopt ja - pas op, ik heb al gezegd dat het eigenlijk wel een mooi pakket is, maar geen 200 zenders hé, hoop en al een stuk of 20.

Origineel bericht van: Avnu
Dat die nu gratis beschikbaar komen, lijkt me een belangrijk gegeven. Dat er "niets verandert" lijkt me wat kort door de bocht.

het enige wat er lijkt te veranderen is het FTA maken van de Channel 4 en Five kanalen, zij het op langere termijn. Dat zijn 6 zenders die erbij komen, ok, maar die heb ik nu ook al. Dus voor mij gaat er niet veel veranderen, nee. En ik zal wel niet de enige zijn in die situatie.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...