Ga naar inhoud


More4 & E4 in mei definitief Free To Air


Elwin

Aanbevolen berichten

Ja, dat zou pas echt balen zijn.

Heb ik zo`n mooie Topfield 7700HD PVR staan, en inmiddels al veel van BBC HD op de harde schijf gezet, en dan zouden ze de meeste ontvangers buitenspel zetten.

En hoe zit het dan b.v. met de ook in Engeland al verkochte Topfields?

Dat ITV het zo doet is in ieder geval een forse tegenvaller, ik hoop echt dat de overige zenders normaal blijven.

Anders zou het zelfs noodzakelijk zijn om een HD PVR in Engeland te gaan aanschaffen, dure grap dus!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het lijkt me wat dat betreft verstandig om even af te wachten; gezien het feit dat het ITVHD signaal wel degelijk ongecodeerd is denk ik dat het met een software-update op de meeste ontvangers mogelijk moet zijn deze stream zichtbaar te maken. En daar zal zeker vraag naar zijn, met name als er meer Engelse HD stations op deze manier gaan uitzenden.

 

Ofwel: je bent overgeleverd aan de welwillendheid van de fabrikant van je HD receiver of ze hun software willen aanpassen zodat je ook verminkte, niet aan de DVB norm conforme transportstreams kunt weergeven...

 

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen proberen in de editor het service ID op 0 te zetten en dan opnieuw de lijst te uploaden. Dus VPID 3401, APID 3402, PCRPID 3401 en Service PID 0.

 

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jalu
Het lijkt me wat dat betreft verstandig om even af te wachten; gezien het feit dat het ITVHD signaal wel degelijk ongecodeerd is denk ik dat het met een software-update op de meeste ontvangers mogelijk moet zijn deze stream zichtbaar te maken. En daar zal zeker vraag naar zijn, met name als er meer Engelse HD stations op deze manier gaan uitzenden.

Ofwel: je bent overgeleverd aan de welwillendheid van de fabrikant van je HD receiver of ze hun software willen aanpassen zodat je ook verminkte, niet aan de DVB norm conforme transportstreams kunt weergeven...



idd, met Dreamboxen en Kathreins kan een niet officiele software aanpassing niet zo moeilijk zijn denk ik. Zeker omdat ik de streams mits kleine tussenkomst van een progje gewoon op pc kan bekijken.

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz

Niet veel, zeg je.

Ik vind dat Freesat het meest interessante FTA aanbod heeft, en ik heb Hotbird, Astra1, 2 en 3, dus ik vraag mij af wat die mensen dan wel voor beter aanbod hebben dat ze zo laatdunkend doen over dit aanbod.

 

Ik kijk heel regelmatig BBC 1,2,4,HD en Film Four, de rest vind ik niet echt zo interessant.

Maar het is een heel mooi gegeven paard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog minder dan 24 uur, en dan weten we dus meer.

Eén ding is zeker, mijn quattro lnb die op 28,2 Oost staat gericht wordt nu nog belangrijker dan de andere drie!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wachten op de eerste producent van HD-ontvangers die dit aanpast in de firmware van hun toestel en dit als verkoopsargument 'Ontvangt ook ITV HD' gebruikt. De concurrentie moet dan ook volgen en dan blijkt het gepruts aan de videodata door ITV een maat voor niets geweest te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: jalu
Er is nu helemaal geen geluid meer, maar de videostream is nog steeds dezelfde verminkte stream.


Dat klopt, volgens het Digital Spy forum is er nu alleen beeld en geen geluid. Op mijn Humax blijft (welke waardes ik ook ingeef die daar worden opgegeven) zowel het beeld als geluid afwezig. Het vreemde is dat de Video PID door de box wordt aangepast naar 8192. Volgens mij is dat voor Humax het teken dat hij het H.222 videosignaal niet kan decoderen, want de Video PID voor deze zender is 3401. En dat geef ik ook op via de channel editor.
Maar ondanks dat blijft de zender zwart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: miracles
Channel 4 heeft op dit moment weer geluid.

Klopt, benieuwd of de overige Channel 4 zenders fta zullen komen vandaag.We wachten af
whistle

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bavo27
Origineel bericht van: miracles
Channel 4 heeft op dit moment weer geluid.

Klopt, benieuwd of de overige Channel 4 zenders fta zullen komen vandaag.We wachten af
whistle


Nét zijn More4 en E4 open gegaan, de +1's zijn nog dicht! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...