Ga naar inhoud


Storing KPN legt (zakelijk) ADSL plat -- 13-05-2008


Aanbevolen berichten


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klasse :D kan je met flash overweg? er loopt een adcamp van MS met een zooi server racks op een pallet die naar benee vallen op een auto, effe combineren, hahahha! laugh

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Sory dat ik kort door de bocht ben maar heb de hekel
gekregen aan kpn maar ook xs4all door het gestuntel.

MCI heb ik alleen aangehaald omdat veel via vreemde kanalen/routes loopt.

als ik via voip bel loopt de audio udp kanalen via een
ip nummer van mci (duistere toestand).

in een eerdere posting van mij in deze threat haal ik een
aantal stunterijen aan van hun.

pukje


Wat is er vreemd (duistere toestand???) aan dat er verkeer loopt via een netwerk wat onder beheer staat van MCI? Dat het onder beheer staat wil helemaal niet zeggen dat het verkeer van/naar de VS gaat.
MCI is een van de grotere "transit providers" wat "providers van de providers" zijn. Zij verzorgen de verbinding tussen de providers onderling. Of dacht je dat elke ISP een eigen verbinding heeft met elke andere ISP ter wereld?

Het is ook heel goed mogelijk dat MCI een van de grotere VoIP terminatie providers is, dus met andere woorden een partij die de verbinding legt tussen "internet" en POTS....

Als je niet goed weet hoe iets werkt / in elkaar steekt, dan kan je beter geen uitspraken doen van "duistere toestanden" of "stunterijen" of "vreemde kanalen/routes"...

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als je niet goed weet hoe iets werkt / in elkaar steekt, dan kan je beter geen uitspraken doen van "duistere toestanden" of "stunterijen" of "vreemde kanalen/routes"..."

 

Als ik weet hoe het moet werken (als ik een telefoon heb dat andere kpn klanten mij kunnen bellen) en dat werkt na 6 maanden

niet noem ik dat stunterijen van de kpn

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Ik had ook niet anders verwacht van XS4ALL!
1210866232.png
Zijn er eigenlijk mensen die 2x een (belbudget) telefoonlijntje thuis hebben en er desnoods ook 2x internet op hebben?


Het blijft een ballen tent cry
slecht bereikbaar etc ..
Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis whistle
Ze hadden beter een mail kunnen sturen waarin ......, ik ga toch niet op hun site kijken sleep

Jammer genoeg kan ik niet meer terug naar DEMON (helpdesk t/m 22.00 uur). Tja Vroeger .......

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier al sinds dinsdagochtend geen internet. Lang leve KPN :S

 

Ik heb speedlinq en ben er echt tevreden over, nooit storing gehad totdat........... KPN dacht routers te moeten veranderen... Wat een sukkels

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Checkin
Het blijft een ballen tent cry
slecht bereikbaar etc ..
Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis whistle
Ze hadden beter een mail kunnen sturen waarin ......, ik ga toch niet op hun site kijken sleep

Jammer genoeg kan ik niet meer terug naar DEMON (helpdesk t/m 22.00 uur). Tja Vroeger .......


Hoezo is het (nu?) een ballentent als xs4all aan deze storing zelf wenig kan doen en dus snel veranderen/oplossen. Tevens was er een storing in de telefoon centrale dus waren ze extra slecht bereikbaar. Wat ik wel vind is dat ze (providers in het algemeen) via een telefoonnummmer e een update/status kan beluisteren hoe het met de storing(en) zit. Gelukkig kost de helpdesk geen extra 0900-centen zoals bij sommige providers. Hun hebben een probleem, jij dus geen internet, bel je de de helpdesk en dan moet je nog betalen ook.

Demon was ook niet alles hoor, maar dat is geen een provider, en een helpdesk tot 22:00 is leuk maar als ik hem niet nodig heb maak het mij geen reet uit. De storingen bij Demon kon je ook op hun site bekijken dus daar is geen verandering in gekomen.

Oja, de openingstijden van de helpdesk

Maandag t/m vrijdag 9.00 - 20.00
Zaterdag en zondag 12.00 - 17.00

Als je dan wat post check de tijden eerst nog even!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
De storingen bij Demon kon je ook op hun site bekijken dus daar is geen verandering in gekomen.


Heb je ook niet zoveel aan als je geen internet hebt :D

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Origineel bericht van: Checkin
Het blijft een ballen tent cry
slecht bereikbaar etc ..
Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis whistle
Ze hadden beter een mail kunnen sturen waarin ......, ik ga toch niet op hun site kijken sleep

Jammer genoeg kan ik niet meer terug naar DEMON (helpdesk t/m 22.00 uur). Tja Vroeger .......


Hoezo is het (nu?) een ballentent als xs4all aan deze storing zelf wenig kan doen en dus snel veranderen/oplossen. Tevens was er een storing in de telefoon centrale dus waren ze extra slecht bereikbaar. Wat ik wel vind is dat ze (providers in het algemeen) via een telefoonnummmer e een update/status kan beluisteren hoe het met de storing(en) zit. Gelukkig kost de helpdesk geen extra 0900-centen zoals bij sommige providers. Hun hebben een probleem, jij dus geen internet, bel je de de helpdesk en dan moet je nog betalen ook.

Demon was ook niet alles hoor, maar dat is geen een provider, en een helpdesk tot 22:00 is leuk maar als ik hem niet nodig heb maak het mij geen reet uit. De storingen bij Demon kon je ook op hun site bekijken dus daar is geen verandering in gekomen.

Oja, de openingstijden van de helpdesk

Maandag t/m vrijdag 9.00 - 20.00
Zaterdag en zondag 12.00 - 17.00

Als je dan wat post check de tijden eerst nog even!


Hi NINjak

Bedankt voor je reactie, echter toch een kleine reactie van mij terug.

Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis

Ik heb het hier niet over de helpdesk openingstijden whistle

Als je dan reageerd op mijn post, lees dan eerst nog even wink

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: f650gsrider
maar het lijkt nu redelijk stabiel te draaien.


Hier ook weer. Werd vanmiddag gebeld door de Helpdesk van xs4all, problemen zijn in onderzoek, en helemaal opgelost waren ze nog niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...