Ga naar inhoud


Storing KPN legt (zakelijk) ADSL plat -- 13-05-2008


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Checkin
Origineel bericht van: NINjak
Origineel bericht van: Checkin
slecht bereikbaar etc ..
Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis whistle
Ze hadden beter een mail kunnen sturen waarin ......, ik ga toch niet op hun site kijken sleep

Jammer genoeg kan ik niet meer terug naar DEMON (helpdesk t/m 22.00 uur). Tja Vroeger .......


Maandag t/m vrijdag 9.00 - 20.00
Zaterdag en zondag 12.00 - 17.00

Als je dan wat post check de tijden eerst nog even!

Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis

Ik heb het hier niet over de helpdesk openingstijden whistle

Als je dan reageerd op mijn post, lees dan eerst nog even wink

OK, ik heb je post nog een keer gelezen, maar ik kan er niet achter komen waar jij dan wel aan refereert...
Leg dus eens even uit waar jij dan wel aan refereert. Dit uiteraard alleen voor de mensen die het nog niet door hebben. (Iemand zoals ik en NINjak)

Ik vraag mij altijd af bij dit soort onderwerpen of mensen op exact dezelfde manier zouden reageren als het om een ander iets gaat.
B.v.: Omdat de Audi TT niet helemaal jofel was in het begin (ik kan mij iets herinneren hierover), is Audi dan ook meteen een ballen tent? Als Philips een TV maakt die niet helemaal aan de verwachtingen voldoet/software bugs heeft, is het dan meteen een ballen tent? Of als Dream een satelliet ontvanger uitbrengt die niet 100% foutloos is, is het dan ook meteen een ballen tent?

Gewoon een paar voorbeelden....

XS4ALL is in mijn ogen nog steeds een van de beste, zo niet de beste, provider in Nederland. Maar net als elke andere provider is XS4ALL ook afhankelijk van derde partijen die bijvoorbeeld de netwerk verbinding vanaf de klant naar hun infrastructuur verzorgt. En als het nu precies daar fout gaat, dan kan XS4ALL daar heel weinig (tot niets) aan doen.....
Maar blijkbaar zien sommige klanten dat totaal anders. Ik vraag mij daarom ook af of een provider zit te wachten op klanten die dit niet begrijpen. Als een klant die dit niet begrijpt vertrekt naar een andere provider, dan zal deze net zo hard daar weer vertrekken als er iets gebeurt... De eindconclusie voor zo'n klant, na in een paar jaar alle providers aan de beurt geweest zijn, kan alleen maar wezen dat alle providers in Nederland ballen tenten / "zeer slecht" / etc zijn.

Ik kan mensen alleen maar succes wensen met hun zoektocht naar de "perfecte" provider die nooit storingen ondervindt!

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb totaal geen klachten/opmerkingen op xs4all maar xs4all

heeft niet alles in eigen hand de kpn zit er tussen en dat

zijn stunteraars.

 

Ik geef hier een voorbeeld we hebben 22 zakelijke dsl

aansluitingen bij xs4all besteld.

Alles is mooi op tijd opgeleverd de monteur(s) van kpn hebben

de modems enz aangesloten en zijn weggegaan met mededeling

"alles werkt perfect".

 

Nu blijkt dat bij elke aansluiting het passwoord van het modem en

het passwoord van de ppp verbinding veranderd is en de

monteurs hebben de aangepaste passwoorden niet achtergelaten.

Verder klopte bij geen enkel modem de vbr/vci instellingen.

 

De helpdesk van xs4all heb ik altijd zonder wachttijden kunnen

bereiken en na door faxen van paspoort hebben ze direkt het

adsl passwoorden aangepast en het modenpasswoord bleek altijd

xs4all te zijn.

 

Mijn conclusie xs4all is top maar kpn flop

 

pukje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Ik zit nu al een maand te wachten opdat mijn aansluiting bij Xs4all gerealiseerd word krijg nog steeds de melding:Uw aanvraag is door XS4ALL verstuurd naar onze netwerkpartner. Luie gasten daar bij die netwerkpartner.Wat dat betreft is het nog steeds een Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen mentaliteit. cry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Ik zit nu al een maand te wachten opdat mijn aansluiting bij Xs4all gerealiseerd word krijg nog steeds de melding:Uw aanvraag is door XS4ALL verstuurd naar onze netwerkpartner. Luie gasten daar bij die netwerkpartner.Wat dat betreft is het nog steeds een Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen mentaliteit. cry


Zou ik gauw even bellen, heb hetzelfde gehad. Heeft wat te maken met vorige provider oid.
Gaat er dus iets fout, en kan je dus opnieuw in de mallemolen.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Checkin

 

Ik kon niet anders concluderen dat je de tijden van de helpdesk bedoelde! Als ik al een aansluiting en problemen heb moet je toch met hun bellen en niet bv. met de afdeling verkoop of desnoods administratie.

 

Er bestaat geen perfecte provider alleen mindere/slechtere dan anderen. Geen een internet provider is perfect want ze zijn bv. ook allemaal afhankelijk van de netwerken die ze gebruiken en als die een keer plat gaan tja, is dan de provider zelf gelijk een ballen tent?

 

Dat mensen een provider te duur vinden en voor hun zelf het bij een andere goedkopere kan krijgen is mooi. Sommige blijven juist bij die duurdere hangen omdat die goedkopere mogelijk minder is (bv. online gamen bij tele2), dingen niet (makkelijk) in te stellen zijn en/of te leveren zijn (bv. vast IP bij bijna alle goedkope).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erwan
Nou het is weet niks !!! Sinds gisteravond tot en met nu heb ik zo'n 15 seconden internet en daarna 5 minuten niks !!!!


Ik heb hier gewoon een redelijk tot goed werkend internet. Afgelopen nacht weer een zeer korte onderbreking gehad maar ze kunnen mogelijk nog bezig zijn met het verder verhelpen van de problemen, althans volgens de laatste update!

De eerste dag dat het weer werkte had ik wel last van lagspikes toen ik even aan het gamen was (met een shooter want mijn vriendin had er geen last van).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedenk me net we zitten te schelden op netwerk=kpn maar is

dat wel zo?

Ik meen me te herinneren toen kpn afgesplitst werd van de staat

dat de infrastruktuur (kabels/glasvezel/knooppunten) in handen

van de staat blijft en dat kpn dat huurt van de staat.

Net zo als bij het spoor ,de rails zijn van de staat.

Of bij het gas de leidingen zijn van gasuni=staat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Ik meen me te herinneren toen kpn afgesplitst werd van de staat
dat de infrastruktuur (kabels/glasvezel/knooppunten) in handen
van de staat blijft en dat kpn dat huurt van de staat.

Nee, onjuiste herinnering.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
@Checkin

Ik kon niet anders concluderen dat je de tijden van de helpdesk bedoelde! Als ik al een aansluiting en problemen heb moet je toch met hun bellen en niet bv. met de afdeling verkoop of desnoods administratie.

Er bestaat geen perfecte provider alleen mindere/slechtere dan anderen. Geen een internet provider is perfect want ze zijn bv. ook allemaal afhankelijk van de netwerken die ze gebruiken en als die een keer plat gaan tja, is dan de provider zelf gelijk een ballen tent?

Dat mensen een provider te duur vinden en voor hun zelf het bij een andere goedkopere kan krijgen is mooi. Sommige blijven juist bij die duurdere hangen omdat die goedkopere mogelijk minder is (bv. online gamen bij tele2), dingen niet (makkelijk) in te stellen zijn en/of te leveren zijn (bv. vast IP bij bijna alle goedkope).


@NINjak

De storing in dit topic genoemd zal door XS4All weinig beinvloedbaar zijn, dat zij de dupe hiervan zijn... en ik ...

De keren dat ik vragen heb, sales, helpdesk etc, kan ik jammer genoeg concluderen dat gemaakte afspraken niet in 1 keer doorkomen.

Er bestaat inderdaad geen perfect provider, ik zal er ook niet naar op zoek gaan, tevens zal XS4ALL ook niet de goedkoopste zijn.




Tot slot,
Het verhaal wat je neergezet hebt, sluit ik mij bij aan wink

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy
Origineel bericht van: Harley4
Origineel bericht van: fatfreddy
Ik zit nu al een maand te wachten opdat mijn aansluiting bij Xs4all gerealiseerd word krijg nog steeds de melding:Uw aanvraag is door XS4ALL verstuurd naar onze netwerkpartner. Luie gasten daar bij die netwerkpartner.Wat dat betreft is het nog steeds een Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen mentaliteit. cry


Zou ik gauw even bellen, heb hetzelfde gehad. Heeft wat te maken met vorige provider oid.
Gaat er dus iets fout, en kan je dus opnieuw in de mallemolen.
Heb vanmorgen al een paar keer proberen te bellen maar er word gewoon niet opgenomen. Het zal toch niet waar zijn waar al die klagers over Xs4all hier over zeuren ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren om 00:30 weer een kleine onderbreking (paar minuten) gehad (zat even lekker te gamen). Zijn er meer mensen die dit soort dingen ervaren of ben ik gewoon nog op vreemde tijden op het internet te vinden wink

 

Citaat:
*update 18 mei 12:00 uur

 

Vandaag zullen er overdag, 's avonds en 's nachts werkzaamheden plaats vinden op het netwerk. Dit kan korte verstoringen van de verbindingen tot gevolg hebben, zowel voor XS4ALL Only als voor Business DSL. De verbinding herstelt zich automatisch; mocht dit niet het geval zijn volg dan de herstartprocedure (zie het advies op www.xs4all.nl).

 

Ze mogen best de boel best fixen dat het weer goed wordt maar 00:30 was het echt al de 19de.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Zijn er meer mensen die dit soort dingen ervaren of ben ik gewoon nog op vreemde tijden op het internet te vinden wink


Nee, je bent niet de enige.
Dit weekend internet 3 keer héél even weggeweest.
Zal wel met de werkzaamheden te maken hebben.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...