Ga naar inhoud


[800] Ben je tevreden van je dm800 aankoop ?


Gast lucdec

Aanbevolen berichten

het is een verademing als de knoppen op de AB in overeenstemming zijn met het OSD etc, de rest van de familie kon daardoor in notime ook met de box overweg, en ik kreeg als ik thuiskwam dan ook de AB niet meer naar mijn oren omdat sommige knoppen niet doen wat het OSD aangeeft of wat er op de knop staat.

 

Hulde voor het Pli team dat ze eigenwijs genoeg zijn om het zo te doen en niet de andere imagebouwers hierin volgen, die ik ook geprobeerd heb in multiboot

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: rai
Over het OLED display: Is er ook een manier om hem minder licht te laten geven? ALs ik namelijk in de menu's de settings aanpas, is alleen de "INVERT" optie die werkt.


Was me ook al opgevallen dat de rest niks deed.
Prioriteit, nou neuh, eigenlijk niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ga binnenkort ook over op sat tv (TVV) en ben op zoek naar een ontvanger. Momenteel tijfel ik of ik best wacht op de 8000HD of gewoon de 800HD zou nemen.

 

Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk: Kan ik meerdere programma's teglijk opnemen met de 800? Ik wil vooral dingen opnemen van de gewone belgische zenders (VT4, 2be, VTM, VRT, 5,...) en als ik het in gang krijg ook van RTL4, RTL5, SBS,... (de Hollandse dus)

 

Is het eigenlijk makkelijk om andere images te plaatsen en blijven de opnames dan bewaard?

 

Kan ik de opnames makkelijk naar de PC zetten (om DivX van te maken om te delen met familie en vrienden)

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat zijn jullie een stelletje zwartkijkers zeg.

 

Ikke niet hoor.

Ik heb abonnement op canal digital en via upc betaal ik ook nog eens voor filmnet.

Zwartkijken mag hier niet besproken worden trouwens laugh:D

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

/citaat

 

Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk: Kan ik meerdere programma's teglijk opnemen met de 800? Ik wil vooral dingen opnemen van de gewone belgische zenders (VT4, 2be, VTM, VRT, 5,...) en als ik het in gang krijg ook van RTL4, RTL5, SBS,... (de Hollandse dus)

 

Is het eigenlijk makkelijk om andere images te plaatsen en blijven de opnames dan bewaard?

 

Kan ik de opnames makkelijk naar de PC zetten (om DivX van te maken om te delen met familie en vrienden)

 

Alvast bedankt. /citaat

 

 

 

DB800 heeft maar 1 tuner. Je kan wel zender a opnemen en zender b van het vlaamse pakket zien. DM8000 heeft meerdere tuners, alsook zou deze meerdere opnames kunnen opnemen (zoals de db7025)

 

Normaal blijven je opnames gespaard wanneer je een nieuwer image installeerd, maar is geen garantie.

 

Opnames zijn zeer eenvoudige over te zetten naar de PC. Ik knip via mijn PC onmiddellijk de reklame eruit van de opnames die op de db staan.

 

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ranico

/citaat

Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk: Kan ik meerdere programma's teglijk opnemen met de 800? Ik wil vooral dingen opnemen van de gewone belgische zenders (VT4, 2be, VTM, VRT, 5,...) en als ik het in gang krijg ook van RTL4, RTL5, SBS,... (de Hollandse dus)

Is het eigenlijk makkelijk om andere images te plaatsen en blijven de opnames dan bewaard?

Kan ik de opnames makkelijk naar de PC zetten (om DivX van te maken om te delen met familie en vrienden)

Alvast bedankt. /citaat



DB800 heeft maar 1 tuner. Je kan wel zender a opnemen en zender b van het vlaamse pakket zien. DM8000 heeft meerdere tuners, alsook zou deze meerdere opnames kunnen opnemen (zoals de db7025)

Normaal blijven je opnames gespaard wanneer je een nieuwer image installeerd, maar is geen garantie.

Opnames zijn zeer eenvoudige over te zetten naar de PC. Ik knip via mijn PC onmiddellijk de reklame eruit van de opnames die op de db staan.

1. Met de db800 kan je 4 SD kanalen opnemen en 1 bekijken en je kan 2 HD kanalen opnemen en 1 bekijken.

2. Je kan gemakkelijk images installeren, in flash zowel als op USB stick of CF kaart of Harde schijf.

3. Je opnames blijven bewaard zolang je de harddrive niet formateert

4. Je kan de films kopieeren naar je PC, over het omzetten naar Divx weet ik niet zoveel, misschien kan iemand anders je daarover inlichten.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skippie1770

1. Met de db800 kan je 4 SD kanalen opnemen en 1 bekijken en je kan 2 HD kanalen opnemen en 1 bekijken.


Meerdere opnamens tegelijk kunnen alleen als de zenders op de zelfde transponder zitten.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wordt eigenlijk bedoeld met "op dezelfde transponder", is dat hetzelfde als dezelfde satelliet (ik neem aan van niet). Hoe weet ik dan of iets op dezlfde transponder zit of niet?

 

Dan zou ik sowieso niet naar HD kunnen kijken als ik SD opneem want die zitten op een verschillende sat bij TVV (Astra1 en 3 denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TL met alle respect, jouw vragen horen hier niet thuis. Dat zijn algemene beginnervragen (ander forum op dit board) en dit topic gaat over of je tevreden bent over een DM800. Daarvoor zul je er toch zelf echt al eentje moeten hebben, anders is het niet zinvol in dit topic te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne gaat helaas ook terug naar DMM. Heeft s/n: 870

 

Onderstaand mailtje gehad van hun met bijlage voor het invullen ervan. Sinds vrijdag hitte probleem nu is hij zo dood als een pier, en dat voor 495 euro bij een winkel die weet dat ze nergens meer te krijgen zijn en de prijs zo opdreef, ach heb toen de keuze gemaakt het te kopen.

 

Dear Dhr. cosmos,

 

unfortunately this might be a hardware-error of the mainboard. I can offer you

to send the box (incl. power-supply) directly to us for fixing, we will take

care for a repair as soon as possible so that you receive your device back the

fastest way.

 

Please fill out the added service-paper and sent the box to us with a copy of

the invoice and the note "DVB-S2" on the outside of the packet.

 

Our address is:

Dream Multimedia GmbH

Pierbusch 26

44536 Lünen

Germany

 

We regret the occured problems and want to excuse us for this. We do our best

to solve this as soon as possible.

 

Thank you for your understanding.

 

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...