Ga naar inhoud


RNN7 van de satelliet af?


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voor de kijker gaat er gelukkig niets verloren aan deze zender.

Zowel inhoudelijk als technisch bewoog deze zender zich op een droevig laag niveau.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Krijg een testbeeld met de melding
VERBINDING VERBROKEN te zien

Ik denk dat de coax niet goed meer in je LNB zit! grin.gif

Citaat:
zouden ze hem via CDS er ook al af hebben gegooid?
RNN7 zit toch sinds kort in het stb pakket?

Daar was hier inderdaad een thread over, ik dacht dat ik daar ook een reactie in had geplaatst, maar die thread is spoorloos verdwenen. RNN7 nu blijkbaar ook.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PieterB
Origineel bericht van: Donkeyman
Zowel inhoudelijk als technisch bewoog deze zender zich op een droevig laag niveau.

En toch wilden ze in HD gaan uitzenden.
Of zouden ze toch bedoeld hebben vàn HD te hebben uitgezonden, van harde schijf dus....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel mij op dat RNN7 niet meer vermeld wordt op de website van Canaldigitaal bij de zenderpakketten, terwijl dat eerder wel het geval was. Bij het basispakket staat bovenin nog wel de tekst: RNN7 zendt uit via de ASTRA 23,5-satellietpositie. Is dit een teken aan de wand?

Groeten, Airflow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Vandaag kwam CanalDigitaal op een ander bekend satellietboard met een reactie :

 

 

 

RNN7 is geen onderdeel meer van het BASIS-pakket maar maakt(e) deel uit van het SetTopBox-pakket.

 

Wat betreft de gebruikte bandbreedte, deze is minimaal tot nagenoeg geen.

 

Wat wel zeker is, dat er op de plaats van RNN7 een andere zender komt, helaas is niet aan te geven wanneer dat zal zijn.

 

Over de invulling van EredivisieLive2, wanneer er geen uitzendingen zijn ( afgezien van de tekstkrant, deze valt daar niet onder) daar hadden we in November al over willen berichten, echter is dit tot nader order uitgestelt.

 

Ook hier zullen we op termijn over berichten.

 

Met vriendelijke groet,

 

Henk,

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...