Ga naar inhoud


ITV weer gecodeerd?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ITV 1,2,2+1,3,3+1,4, More4, More4+1,E4,E4+1 en Channel-4(8350) nog steeds FTA. Als co-promo van "Freesat" samen met BBC, ITV is, volgens mij, verplicht FTA te blijven of niet?

David Bytheway

 

2x Humax iCord

Multytenne-4-twin

Multytenne-3-twin

Samsung LE40A686

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Is ITV weer alle zenders aan het coderen, deze keer in videoguard?


Hoe kom je aan deze info, als ik langs alle zenders zap is alles vrij inclusief ITV HD. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: astro iris
Even goed kijken hoor, er zijn reeds enkele zenders van ITV die gecodeerd zijn. ITV1 Anglia West,ITV1 Central SW,ITV1 MER N, ITV1 MER SE, ITV1 TT S en ITV1 YORKS E.


Codeercontract met Sky loopt, in de loop van dit jaar af, ze zitten op een europawide satelliet en moeten dus blijven coderen. Zullen daarna wel naar de 2D gaan, om ongecodeerd, bij freesat, verder te kunnen gaan, mag ik aannemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm volgens kingofsat:

 

2008-06-19

 

Astra 2B, 28.2°E

* Sky Digital: New frequency for ITV 1 Anglia TV West: 12402.00MHz, pol.V (DVB-S SR:27500 FEC:2/3 SID:12110 PID:2350/2351 English- VideoGuard).

* Sky Digital: New frequency for ITV 1 Tyne Tees TV South: 12402.00MHz, pol.V (DVB-S SR:27500 FEC:2/3 SID:12130 PID:2356/2357 English- VideoGuard).

* Sky Digital: New frequency for ITV 1 Central TV South West: 12402.00MHz, pol.V (DVB-S SR:27500 FEC:2/3 SID:12140 PID:2305/2306 English- VideoGuard).

 

Zo staan er meer regionale genoemd.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

om plaats te maken op de astra 2D voor freesatzenders worden enkele ITV 1 regio`s nu uitgezonden via andere transponders o.a. op de astra 2C welke een europeese footprint hebben.

 

op deze europeese transponders worden sommige regio`s uitgezonden in FTV ivm de rechten.

zolang ITV 1 london fta blijft mis je niet veel daar de andere regio`s van ITV 1 bijna altijd het zelfde programma doorgeven.

 

als straks ITV 1 wordt omgevormd tot ongeveer 6 super regio`s is het probleem vanzelf opgelost.

 

deze week is men bijna elke dag wel aan het wisselen wat betreft transponders waarop ITV 1 uitzend en zijn de zelfde ITV 1 regio`s soms wel via 3 transponders te ontvangen.

engelse kijkers met een sky box merken er niks van daar deze de zenders automatisch weer vind

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rekordc
hmm volgens kingofsat:

2008-06-19

Astra 2B, 28.2°E
* Sky Digital: New frequency for ITV 1 Anglia TV West: 12402.00MHz, pol.V (DVB-S SR:27500 FEC:2/3 SID:12110 PID:2350/2351 English- VideoGuard).
* Sky Digital: New frequency for ITV 1 Tyne Tees TV South: 12402.00MHz, pol.V (DVB-S SR:27500 FEC:2/3 SID:12130 PID:2356/2357 English- VideoGuard).
* Sky Digital: New frequency for ITV 1 Central TV South West: 12402.00MHz, pol.V (DVB-S SR:27500 FEC:2/3 SID:12140 PID:2305/2306 English- VideoGuard).

Zo staan er meer regionale genoemd.

Rekordc


10.714 H was mijn aanleding.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
Nou, dan zal het FTA verhaal, voor deze zenders, niet eerder plaatsvinden, dan bij de vervanging, van een van de europawide sat's, vrees ik. Hierbij ga ik ervan uit, dat een nieuwe sat over de kleine footprint zal beschikken. (Hopenlijk niet kleiner dan die van de 2D)


Ja, ik hoop het ook. Want als je ziet hoe gefocusd Ka-beams kunnen zijn, dan komt het niet goed... Dan kunnen ze er zelfs voor zorgen dat die ITV regio's zelfs bijna niet buiten de eigen regio ontvangen worden.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja, ik hoop het ook. Want als je ziet hoe gefocusd Ka-beams kunnen zijn, dan komt het niet goed... Dan kunnen ze er zelfs voor zorgen dat die ITV regio's zelfs bijna niet buiten de eigen regio ontvangen worden.

 

De tendens is duidelijk. sick

En de wensen van de aanbieders zijn uniet moeilijk te raden. mad

Hopelijk laat de techniek voor de kijker nog lang op zich wachten. tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...