OKKI Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 deze week heb ik mijn dreambox met s/n 8616 omgewisseld bij een winkel in aken. heb ik een nieuwe gekregen met s/n 8617 maar die valt ook uit op de HD kanalen. waarschijnlijk ga ik hem opsturen naar dmm in duitsland.
Gast merlin1 Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Je moet bij het verkoop punt zijn om wat te claimen ivm garantie en dergelijke diegene is verantwoordelijk daarvoor. niet de fabrikant dat moet de verkoper maar regelen.
Pa senior Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik heb hem opgestuurd naar de winkel in Aken.
allez l'om Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Gisteren bericht gekregen van DMM, dat mijn box waarschijnlijk maandag wordt afgeleverd. Al met al ben ik em dan op 1 dag na 4 weken kwijt geweest, hou dat even in je achterhoofd als je em opstuurt. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
cor11 Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 ook ik heb gister bericht gehad dat de box retour naar mij is is verstuurd naar dmm 16.07.08 moet er wel bij zeggen dat hij er 8 dagen over gedaan hebt om aan te komen via tnt post [veel te lang dus] dus hier is het allemaal meegevallen gr cor
B17 Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik vindt 't nogal wat, eerst 430 euries (bijna 1000 ouderwetse guldens)neer tellen en dan vervolgens een box krijgen met allerlei mankementen. Ik stond op het punt 1 te bestellen, maar zie er eerst maar vanaf... B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Gast gielium Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Donderdag een dm800 gehaald bij een handelaar, bij thuiskomst bleek de Tuner stuk. Ik kreeg op geen enkele transponder signaal. Ik kon hem omrulen voor een nieuwe, de handelaar kwam er achter dat 2 van zijn andere boxen uit vooraad ook hetzelfde defect hadden. De nieuwe box liep bij mij vast op de hd en na een tijdje ook op SD kanalen. Koelribbetje geplaatst op de broadcom chip, HD kanaal bleef lang goed werken, na verloop van tijd kwamen de radertjes in beeld alsof de box ergens mee bezig is, toen bleek de Afstandsbediening niet meer te reageren, hij was nog wel via het netwerk te bereiken. Nu heb ik hem op een verhoging gezet met een iets luchtigere ondergrond eens kijken of hij het nu wel blijft doen, anders ga ik er toch een kleine fan in plaatsen. Groetjes Chris
cor11 Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 ik blijf me verbazen met jullie creatieve gestuntel aan die box nogmaals is hij niet goed stuur hem dan terug je hebt garantie althans je had garantie voordat jullie zelf gingen klooien gr cor
Gast gielium Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Hebben gewoon weinig zin om een maand zonder te zitten, heb mijn vorige box moeten verkopen om deze aan te kunnen schaffen en een paar weken zonder tv is ook wat..
Gast Strandbal Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 heb hier een 87 serie staan , daar kan je een ei op bakken naar 1.5 uur, alles loopt totaaal vast, de boxen zijn er slecht !!
Gizmo Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik heb die van mij verstuurd op 9-7 en is 11-7 bij DMM aangekomen. Ik hoor er niks meer over, ze reageren niet op emails, vindt het een zeer slechte service zo. Voordat ik hem had opgestuurd zeiden ze dat ik hem binnen 5 dagen weer retour heb. Is nu bijna 4 weken weg. Origineel bericht van: cor ook ik heb gister bericht gehad dat de box retour naar mij is is verstuurd naar dmm 16.07.08 moet er wel bij zeggen dat hij er 8 dagen over gedaan hebt om aan te komen via tnt post [veel te lang dus] dus hier is het allemaal meegevallen gr cor
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Origineel bericht van: Gizmo Ik heb die van mij verstuurd op 9-7 en is 11-7 bij DMM aangekomen. Ik hoor er niks meer over, ze reageren niet op emails, vindt het een zeer slechte service zo. Voordat ik hem had opgestuurd zeiden ze dat ik hem binnen 5 dagen weer retour heb. Is nu bijna 4 weken weg. Tja als ze enkel hun mankracht en moeite moeten steken in antwoorden van massa's mail, zullen ze niet toekomen aan solderen of ombouwen o.i.d. ongedurig zijn duurt het langst You've Got A Friend Stacy Kent
Littlesat Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Zijn er hier ook mensen met een goede box?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
skippie1770 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 jep hiero, een 84-versie, geen problemen, wordt warm maar niet noemenswaardig, zoals mijn 7000 warm werd. HD kanalen zonder bevriezen, kortom alles werkt perfect hier. Ik ben een gelukkige 800-bezitter. heb schaedelmeister in flash en Nabilo 0.3 op usb en externe eSata harddrive van 500gig. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
martin52 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Ook ik heb geen enkel probleem met een 85 versie. Gemini 3.7 in flash. Black Hole 0.3 via BA. Externe hdd 230 gb. Geen overmatige warmteontwikkeling, geen vastlopers. Kortom meer dan tevreden!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen