Ga naar inhoud


Wie heeft er wel/geen probleem met nieuwe 800 met serienr. 86xx


druup

Aanbevolen berichten


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier geeft de box met serienummer 86xxxx ook teveel problemen. Uitval tijdens het zappen op de HD kanalen. Normaal gebruik van SD kanalen geeft nauwelijks problemen, maar daar is hij (op termijn) dan ook niet voor bedoeld.

De temperatuur zonder harddisk is boven modaal. Het vastlopen van de box, daar zit m.i. geen logica in. Hij kan zomaar enige uren doorlopen op een HD kanaal en vervolgens na 10 min ineens vastlopen / rebooten.

Ik ben er net, op verzoek van mijn leverancier, mee naar hem toe gereden voor een vergelijkende test. Een andere box bij hem is niet meer te gebruiken. Loopt geheid vast binnen 15 min.

 

DMM zal er een flinke kluif aan hebben om het vertrouwen in hun producten weer op een acceptabel niveau te tillen. De afdeling marketing zal binnenkort overuren mogen draaien lijkt het mij. Maar pas nadat de afd. ontwikkeling een week of wat in "solitary confinement" heeft gezeten om de technische problemen op te lossen. wink

 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@all die een 84# of #85 serie hebben

 

lezen jullie wel het onderwerp? confused

 

Het mag toch bekend zijn dat de twee eerdere producties deze problemen niet hebben.

 

Ben toch erg benieuwd wat dmm hier tegen gaat doen, dit geintje gaat ze veel geld kosten en het vertrouwen in hun product, die is bij mij behoorlijk in tweeen gezaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast djdakman

Ik heb een 85 serie en die loopt op de hd zenders ook heel vaak vast ook te pas en onpas , er zullen er zeker meer zijn van de 85 serie , op de SD kanalen zoals zovele geen problemen .

Conclusie voeg de 85 er ook maar bij ..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gizmo
Heb hem binnen paar dagen weer terug volgens DM


Zou mooi zijn, maar reken er niet te hard op.
Ze weten nog niet wat de oorzaak is, dus de oplossing is nog onbekend.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Gizmo
Heb hem binnen paar dagen weer terug volgens DM


Zou mooi zijn, maar reken er niet te hard op.
Ze weten nog niet wat de oorzaak is, dus de oplossing is nog onbekend.


Ze hadden het over een (waarschijnlijk) defecte CPU. Ik denk zelf dat ze het wel weten, maar net doen alsof het hun niet echt bekend is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 85 serie en die loopt op de HD zenders ook soms vast, de ene keer na 10 min. de andere keer na een paar uur, op de SD kanalen totaal geen problemen .

Getest op Ronald, PLI, Gemini, en LT allen met Cccam 2.09

 

Voor de rest een heel leuke box met perfecte beeldkwalieit zowel op HD als SD aangesloten op een Samsung Lcd

 

Dijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gizmo
Ik heb de mijne aangemeld bij dream multimedia.
Ik moet de box naar hun opsturen en dan kijken ze ernaar.
Heb hem binnen paar dagen weer terug volgens DM


hier hetzelfde, heb em gisteren verstuurd. Ben benieuwd wanneer ik hem weer terug heb.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...