Ga naar inhoud


Wie heeft er wel/geen probleem met nieuwe 800 met serienr. 86xx


druup

Aanbevolen berichten


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

SN 85 hier geen problemen (Nabilo V2)

 

SN 86 staat nu test te draaien op HD zender (Met PLi).

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier 2 boxen van de 86xxx serie. De ene loopt prima ( behalve het disecq probleem), de andere geeft heel vaak spontaan een reboot. Warmte probleem heb ik opgelost door een kleine ventilator in te bouwen. Zowel op de gemini als de nabilo image.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jopiesat
SN 85xxxxxx, draait PLi.
* Soms reboot problemen, 10 seconden wachten en een paar keer op de powerknop drukken helpt.
* Geen vastlopers op HD zenders.



Wat voor second stage boatloader draai je? als er nog #59 opzit kun je upgraden naar #61, dat zou het bootprobleem kunnen verhelpen

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

S/N: 85XXXXX

 

Geen problemen hier alleen afgelopen Zaterdag met het opnieuw afregelen van de schotel, daarna alle zenders opnieuw automaties scannen toen had de box er blijkbaar moeite mee want toen vond de tuner geen zenders meer en was toen wel heel erg warm ook de satelliet posities klopte niet meer

Heb later de box handmatig laten zoeken en dat ging wel goed.

 

Rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

box met 86..... net na uurtje HD kijken vastgelopen frown

Daarna herstart verderkijken en na 10 minuten spontane reboot.

 

Nu op sd kanaal tot nog toe geen probleem... morgen verdertesten!

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier helaas ook regelmatig vastlopers maar alleen op HD-zenders die versleuteld zijn, BBC HD kan ik bv. uren kijken zonder problemen. Ik heb nu de laatste Gemini maar ook Ronaldd gaf deze problemen. Verder draai ik Cccam 2.09 en is het S/N van de 800 86...

 

Vraag mij af of dit een hardware-kwestie is. Degenen die geen vastlopers hebben, kijken jullie ook versleutelde stations icm Cccam?? En welke settings?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie hier een hoop mensen die zeggen dat de boel vastloopt op hd gebied maar niemand meld of ie kijkt via CS of dat er een kaart in hangt welke recht heeft op hd materiaal???

 

Zo heb je problemen post dan ook ff je setup!

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandb
Hier helaas ook regelmatig vastlopers maar alleen op HD-zenders die versleuteld zijn, BBC HD kan ik bv. uren kijken zonder problemen.


Die probleembox van een vriend van me die hier ligt hangt óók op BBC HD, zelfs zonder een emu of kaartserver actief.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...