Ga naar inhoud


[Aston Dual] Wie kan er een Aston dual cam met groene led naar 2.18 updaten ?


Gast christof

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Ik krijg toch een beetje het gevoel dat, in het geval van de Aston module althans, de leverancier zich wat makkelijk van zijn verplichting tot garantie onttrekt.

Slechte service is het in ieder geval wel. (mijn mening)


Vandaar ook mijn laatste opmerking :D
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ aukemuis,

 

inderdaad heb ik de handelaar erop gewezen dat zij via een topfield de cam konden upgraden. Geen probleem...doch aan een kost van 65€!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aukemuis
Origineel bericht van: MP4
Bovendien mag je verwachten dat 2.18 er op zit. Is dat verdwenen of wat dan ook, is dit een gevalletje garantie. Je mag tenslotte het product ook retourneren zonder opgaaf van reden binnen acht dagen.


1 ==> onzin
2 ==> onzin bij een gewone winkel


Toch werkt het zo. Niet tevreden: Geld terug.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lukt het keer op keer: Aanrader hoor!

Consuwijzer? Hou toch op. Als je teleurgesteld bent in een product kun je gewoon binnen 8 dagen de boel weer inleveren. Misschien niet bij de Handym*n, maar een gerenormeerde zaak, waar je uiteraard je spullen zou moeten kopen, zal nooit protesteren. Alles mag terug, van MaKr* tot Med*mark* etc. Als jij dat onzin vindt is dat slechts jouw mening. Ik heb geen problemen met een tegenvallend product gehad als dat dan terugkwam, maar online ga je vaak de bietenbrug op inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aukemuis
Origineel bericht van: ceesv


Ik zie het probleem niet, hij heeft niet geleverd wat er op de factuur staat, dus aanbieden bij de handelaar, om de fout te corrigeren, of de koop te laten ontbinden en geld terug.


Wie zegt dat er geen 2.18 op stond toen de module de winkel uitging? Aston heeft er nog al een handje van om spontaan naar die 1.03 versie terug te springen. Kan allerlei redenen hebben.

Handelaar moet dit gewoon ff simpel oplossen.


Spontaan een andere versie erop laten springen? Wat bedoel je daarmee? 2.18 is 2.18. Als dat er niet opstaat ben je belazerd of is er een andere fout gemaakt. Handelaar zuigt en ik zou mij daar ook niet meer vertonen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit van gehoord: Firmware die zonder actie terug kan worden gezet naar juist die versie ook.

Los daarvan. Inleveren binnen 8 dagen of de uitgebreidere voorwaarden (bijvoorbeeld twee weken..) of de garantietermijn aanspreken. En die lijkt mij toch minimaal een jaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonge jonge wat eigenwijs!!

 

Er zijn tientallen voorbeelden dat het wel gebeurt, ga maar eens lezen in het Inverto forum.

Maar niet alleen de Inverto misschien als hij te warm wordt dat hij de software er uit gooit. confused

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En omdat we nu de berichten niet kunnen aanpassen nog even het volgende: Flashen van firmware is een handeling. dat gebeurt niet zomaar onderweg toch? Terug met dat ding en niks betalen is mijn advies. Voor € 60,- heb je bijna een nieuwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: MP4
Denk nou eens na: Een firmwareversie die teruggeflased wordt naar een oudere versie ineens.. Dat bestaat niet.


MP4, ik denk dat het bij deze modulen als volgt werkt.

De software 1.03 is tesamen met het o.s.systeem "vast" in het module gebakken. software updates overschrijven niet de basis software, maar worden in het gedeelte van het geheugen geschreven, waarmee gewerkt wordt.
Door het terug zetten naar de uitlever toestand wordt software 1.03 weer actief.
Hoe het tot deze reset komt is speculatief, maar stoorsignalen op de voedingslijn zouden bijvoorbeeld de oorzaak kunnen zijn.

Software 1.03 is dus resident in deze modulen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me een redelijke uitleg.

Toch is de cam verkocht als versie 2.18 en zou die er dus op moeten staan. Als basis dus. Dat flashen in een Topfield kunnen velen, maar als ik een versie zou kopen die van instabiele firmware die er zomaar af kan vallen was voorzien, volgens jouw uitleg, zou ik me toch niet prettig voelen en voor garantie gaan. En uiteraard is € 60,- een giller in dit geval ook nog eens. Tevens kan ik me niet voorstellen dat de orginele firmwaren niet overschreven kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...