Ga naar inhoud


[Aston Dual] Wie kan er een Aston dual cam met groene led naar 2.18 updaten ?


Gast christof

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Origineel bericht van: elembeetje
Hallo Gene 1225 en andere medesatters

Ik heb mijn Aston module naar Frankrijk gestuurd, nadat ik eerst een email gestuurd had. Dit was op 05-08-2008. Heb sindsdien niets meer gehoord van Aston-France. Ik heb al 3 keer een mail gestuurd naar Aston- France met de vraag hoe het mijn module staat. Ik krijg steeds geen antwoord.
Ik wil hier alleen maar mee waarschuwen!!!


elembeetje, in frankrijk is augustus de vakantiemaand.
Dat betekent, dat veel bedrijven 4 weken gesloten zijn.
Het is heel goed mogelijk, dat een bedrijf als Aston of onderdelen daarvan 4 weken afwezig zijn geweest.


Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: theet1835
Misschien is het al gezegt maar het moet volgens mij wel via de satelliet kunnen.

Versie Frequentie Symbolrate Satelliet
v2.18 12603 H 22000 Astra


Heb je een jaar geslapen dat via de satelliet werkt al een jaar niet meer.
Hopenlijk zettten ze het weer een keer aan, nu is het voor veel mensen waar hij teruggaat naar de eerste versie een ramp. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Origineel bericht van: elembeetje
Hallo Gene 1225 en andere medesatters

Ik heb mijn Aston module naar Frankrijk gestuurd, nadat ik eerst een email gestuurd had. Dit was op 05-08-2008. Heb sindsdien niets meer gehoord van Aston-France. Ik heb al 3 keer een mail gestuurd naar Aston- France met de vraag hoe het mijn module staat. Ik krijg steeds geen antwoord.
Ik wil hier alleen maar mee waarschuwen!!!



Goed nieuws : module op 19/09 naar Aston France gestuurd en vandaag , 2/10 , terug ontvangen . Module 100% in orde , geen kosten aangerekend . Prima service toch ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook goed nieuws. Mijn modules heb ik ook weer terug ontvangen, nadat deze door Aston in Frankrijk geupdate zijn naar versie 2.18.Deze had ik 05-08-2008 verstuurd en ik heb ze vorige week vrijdag 26-09-2008 teruggekregen. Dit alles zonder extra kosten. Goede service van Aston France

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur eens een aangetekende brief , zo mogelijk in het Frans , naar Aston France , tav . A. El Bourizgui .

Het lijkt me sterk dat het meestal vlot verloopt en bij jouw geen resultaat oplevert . Overal kan iets fout lopen maar ik heb de indruk dat Aston France zijn klanten wel degelijk wil helpen .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Origineel bericht van: christof

Om terug te komen op de cam krijg ik van een medesatter (via dit board) zijn geupdate Aston Cam (in bruikleen). Ik kan mijn cam opsturen naar een andere medesatter die bereid is het up-to-daten met zijn Topfield.


... En die behulpzame medesatter wacht nog steeds op z'n sinds 30/7/08 aan Christof uitgeleende Aston dual cam, PM's worden niet meer beantwoord! mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: alleyoop
Origineel bericht van: christof

Om terug te komen op de cam krijg ik van een medesatter (via dit board) zijn geupdate Aston Cam (in bruikleen). Ik kan mijn cam opsturen naar een andere medesatter die bereid is het up-to-daten met zijn Topfield.


... En die behulpzame medesatter wacht nog steeds op z'n sinds 30/7/08 aan Christof uitgeleende Aston dual cam, PM's worden niet meer beantwoord! mad


Zou ik hem eens vereren met een bezoekje ik neem aan dat je zijn adres hebt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er in de buurt van Bergen op Zoom nog een Topfield TF5xxx PVR gebruiker, die bereid is mijn gecrashte Aston CAM te helpen updaten?

Bijvoorbaat dank.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een aston dual cam als ik naar de gegevens kijk staat er bij mij Applicatieversie:2.2000B Hardwareversie:1.0100 Cicasversie:1.0003 Bootversie:2.200 Caversie ASTON 2.0r1 moet deze cam ook worden geudate't gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had begrepen dat v2.19 de laatste versie in de markt was, blijkbaar heb jij v2.20. Als dat zo is hoef je niets te doen.

Bij mij is de CAM zijn actuele software kwijt en is dan teruggevallen naar een soort basis, die echter slecht werkt.

Alsof je XP computer ineens op w98 gaat draaien. crazy

 

Bij Aston France staat nog steeds op de site dat je kunt updaten via STBComag. Enige versieinfo is niet aanwezig, of zeer slecht te vinden.

Probeer het eens : <Aston>

 

Misschien biedt het Franse deel nog wat duidelijkheid.(?)

 

La fréquence utilisée sur Astra ne comporte que des données : choisir Aston Download , ou STB comag .et depuis peu une chaîne identidiée " Technisat Kanal 50"

 

Wie het weet, mag het zeggen.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
>Hier< staat dat er geen software update beschikbaar is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er in de buurt van Breda nog een Topfield TF5xxx PVR gebruiker, die bereid is mijn gecrashte Aston CAM te helpen updaten?

Bijvoorbaat dank.

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...