Ga naar inhoud


[Aston Dual] Wie kan er een Aston dual cam met groene led naar 2.18 updaten ?


Gast christof

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Die 60 Euro vraagt zijn handelaar, maar het kan ook anders.

Ik heb 3 weken geleden voor een kennis zijn Aston Module van 2.15 naar 2.18 laten upgraden i.v.m. HD tv. Dit module was een jaar oud, en deze handelaar deed dat als service kostenloos.

 

Kennelijk heeft TS net de verkeerde handelaar getroffen, die het woord service niet kent.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Tonskidutch
natuurlijk, als je een gekke hobbyist vindt met veel tijd dan zou je wel eens gratis die werkzaamheden kunnen laten doen voor nop
maar ook dat is een vriendendienst en dus volgens de TAX belastbaar



@Tonskidutch,

Volgens mij is een vriendendienst toch echt NIET belastbaar blush

Citaat:
De belastingdienst maakt onderscheid tussen een 'dienst om geld te verdienen' en een 'dienst voor een vriend of vriendin'. De diensten om geld vloeien voort uit het ondernemerschap, waarbij het financiële gewin een hoofddoel is. Voor ondernemingen geldt dan ook dat ze inkomensbelasting verschuldigd zijn. De belastingdienst beoordeelt daarentegen een vriendendienst als een dienst als een hobby of liefhebberij. Bij een vriendendienst speelt geld geen rol. De belastingdienst heft geen belasting over vriendendiensten, eenvoudig omdat er geen geld bij gemoeid is.



Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hallo,

 

Ook mijn Aston 1,07 is spontaan van 2.18 naar 1.03 gezet, ik woon in Tiel in de betuwe. De file heb ik reeds van internet gehaald(2,18.

 

Wie kan mij helpen met ed update naar 2.18?

 

Ik kan nu geen TV meer kijken.

 

Vr gr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aukemuis
Een aston heeft een probleem dat deze die 2.18 versie gewoon kwijt kan raken en dan staat deze weer gewoon terug op de allereerste firmware en dat is 1.03. Heb het al behoorlijk wat keren gezien.


Ben jij niet in de war met de cicas versie? Die zit ingebakken, maar is geen firmware waar we iets mee kunnen. Bij mij is dat 1.003, en de firmware heet bij mij nu: 2.19. Dat is de bootversie dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn ervaring met deze module is dan het spontaan gebeurt en als je geen vriend hebt met een Topfield, naar een zaak zoeken die het tegen redelijke prijs doet of gratis,als service.

Zo niet, dan sturen naar importeur in Eindhoven.(Begrijp dat de naam daarvan niet genoemd mag worden,maar het is niet de lampenfabriek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hiet hetzelfde voor en maar direct een berichtje naar Aston-France gestuurd maar waar ik bij het lezen van deze discusie wel een probleem mee heb is dat de naam van de invoerder in Einhoven hier niet mag genoemd worden . Dit zou het toch een stuk makkelijker maken voor de mensen die , zoals ik , nu hetzelfde probleem hebben .

Ok ik weet wat de boardregels zijn en die heb ik aanvaard en ik wil dus zeker geen discusie uitlokken maar wel even de moderators attent maken op dit feitelijk gegeven dat leden willen helpen in concrete situaties maar geen info mogen geven waar ze moeten zijn . ( ps : de belgische invoerder is blijkbaar wel door de mazen van de censuur geglipt ) . Misschien kan deze commentaar toch bijdragen tot het vinden van een oplossing .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo moeilijk is het toch niet om de invoerder te vinden de link,

http://www.aston-france.com/uk-index.php

 

mag op het board en selecteer dan je land bij waar je het kan kopen.

Het is natuurlijk wel een satellliet groothandel die niet alleen Aston France als merk voert.

Maar Aston moet eigenlijk zelf voor een betere oplossing zorgen het is natuurlijk waardeloos dat de software er af en toe uitvliegt en dat de enigste oplossing nu een Topfield PVR is.

Laat ze voor iets beters zorgen of OTA via de satelliet(het allerbeste) of met een driver via een PCMCIA slot van een laptop net zoiets als de Alphacrypt van Mascom. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, zo zullen misschien toch een aantal gedupeerden geholpen worden met een terugzetten naar 2.18.

Verder helemaal met je eens; waardeloos dat een module zómaar verspringt. Aston moet daar iets aan gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Zo moeilijk is het toch niet om de invoerder te vinden de link,
http://www.aston-france.com/uk-index.php


Je hebt gelijk : zover had ik niet gekeken maar als je mijn ervaring van vandaag in het inverto-forum leest zal je begrijpen dat ik " not very amused " ben .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: andries
mijn ervaring met deze module is dan het spontaan gebeurt en als je geen vriend hebt met een Topfield, naar een zaak zoeken die het tegen redelijke prijs doet of gratis,als service.
Zo niet, dan sturen naar importeur in Eindhoven.(Begrijp dat de naam daarvan niet genoemd mag worden,maar het is niet de lampenfabriek)


wat ik op voorhand wil weten of het alleen bij verzend/retour kosten blijft ?
Anders wordt het wel een hele dure grap telkens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bericht ontvangen van Aston France :

A titre exceptionnel, merci de bien vouloir nous faire parvenir votre module Astoncrypt dans une enveloppe pour une mise à jour (version actuelle 2.18) .

 

conclusie :

gewoon in een enveloppe naar hen opsturen ( samen met hun e-mail waarin zij je toestemming gaven ) en van kosten is geen sprake.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gene 1225 en andere medesatters

 

Ik heb mijn Aston module naar Frankrijk gestuurd, nadat ik eerst een email gestuurd had. Dit was op 05-08-2008. Heb sindsdien niets meer gehoord van Aston-France. Ik heb al 3 keer een mail gestuurd naar Aston- France met de vraag hoe het mijn module staat. Ik krijg steeds geen antwoord.

Ik wil hier alleen maar mee waarschuwen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...