Ga naar inhoud


Wonderen bestaan!!! Echt!!!


Unetwork

Aanbevolen berichten

Hallo Gene, ik ken het boek maar helaas heb ik het een keer uitgeleend en tja nooit meer terug gekregen, maar je hebt gelijk het is goed en heel mooi beschreven.

 

Ook heb je helemaal gelijk dat dit een schande voor de hele westerse wereld was want immers gebeurde dit zoals jij prima verwoord, in onze achtertuin.

 

Ik was al met regelmaat in Joegoslavie vanaf 1972 en ben er nonstop in 1980 gaan wonen.

Ik beschouwde dit land als mijn tweede vaderland en vandaar dan ook de grote shock dat dit allemaal als een groot kaartenhuis in elkaar viel...

Broer tegen broers, buren tegen buren opeens was je ipv Jugoslaav een Kroaat, Serviër, Moslim, Sloveen etc.

 

 

Een goed boek ben ik nog niet tegengekomen maar zoek eigenlijk al jaren een co-auteur om mijn verhaal te vertellen vanaf het begin dus mocht je iemand weten hoor ik het wel..

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Peter , doen man : je kan alvast losse (hoofd-) stukken schrijven voor jezelf die als leidraad kunnen dienen . Je bent prima geplaatst om er een verhaal aan op te hangen , waarom niet je eigen verhaal , vermengd met feiten en gebeurtenissen uit je kennissenkring ?

Ik weet niet wat soort co-auteur je zoekt , maar als een uitgever interesse zou tonen zal die zeker willen meewerken .

Feit is dat wij hier nooit echt begrepen hebben wat daar nu allemaal aan de hand was . Ik zou alvast je boek kopen .

En als Belg weet ik wat het betekend om in een complex land te wonen , zeker nu ook hier de politiek op zijn grondvesten davert om het land bijeen te houden .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gene, waar het me vooral om gaat om via, en dat kan mijn journalisten kennissenkring zijn, iemand die de Nederlandse taal goed kent..door de jaren heen ben ik meer wartaal aan het schrijven en mijn zinsbouw is verre van goed...

Tja een ruime 30 jaar uit Nederland verslapt wel je eigen moedertaal.

 

Ik ben daarom, een van mijn hoofdreden, moderator geworden vanaf begin 2000 voor sat4all. Op deze manier elke dag je eigen verantwoordelijkheid te nemen om alles in het Nederlands in goede banen te leiden.

 

Waar ik vooral op zoek naar ben is een prima iemand die tijd heeft om samen een groot verhaal op te gaan schrijven...en het geld gewoon altijd dat een goed verhaal altijd wel een goede uitgever kan vinden.

 

Je kan mijn eigen wartaal homepage vinden op http://www.unet-work.net/pjbosse/

 

 

Nogmaals groeten vanuit Skopje, Peter

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste sat4all vrienden, voordat ik jullie allen dank voor al deze mooie en vooral ontroerende reacties, hier en via PM en vooral ook via mijn email, heb ik een video opgedoken van juist deze familie.

Ik heb deze nacht maar even voor mij de belangrijkste hoofdpunten eruit gehaald en gemonteerd om, hopelijk voor jullie, een betere impressie te krijgen via deze beelden en geluid.

Er was een camera team overgekomen om een portret van mij te maken voor het NCRV programma “Grensverleggers” die Nederlanders op zochten in het buitenland. Nederlanders zoals ik die in hun woonplaats ver buiten Nederland bekend waren geworden. In maart 1999 zouden zij een concert van mij opnemen, maar in die zelfde maand brak de oorlog uit dus het concert werd afgelast maar deze beelden blijven.

Klik maar op de video link >>>VIDEO<<<

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Peter,

 

Dank voor deze video, heb deze net bekeken......

Ondanks de vrij gemoedelijke beelden, geen oorlogstoestanden zeg maar, kun je toch de wanhoop en verschrikkingen

aflezen op hun gezichten. Als je ziet hoe blij en dankbaar ze zijn met een paar plastik tasjes met inhoud......

Natuurlijk zijn deze mensen afhankelijk van mensen zoals jullie.

Die zich opofferen en inzetten voor hun welzijn, ook je vrouw, welke niet in beeld was, is op de achtergrond hard bezig

met haar inzet als arts. Terwijl jullie net zo goed in een oorlogsgebied leven met dagelijkse confrontaties ervan.

Blijf het zeggen; petje af voor mensen zoals jullie...Geweldig !!

Ook lijken mij deze beelden prima passen in een toekomstige documentaire....

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Unetwork,

 

 

I.d.d. een mooie video registratie, het geeft mij meer het gevoel hoe ver het voor ons een ver van mijn bed show was.

 

Iedere dag werden wij door het nieuws te volgen op de hoogte gehouden met de stand van zaken aldaar, maar wanneer je er zelf tussenin zit beleef je e.e.a. toch heel anders.

 

Aardig dat je dit met ons wilt delen, geeft toch een andere kijk op het geheel, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geeft mij weer een goede geheugen op frisser tijdens het monteren vannacht. Ik had de feiten over 11 dagen niet gezeten op een stoel verkeerd want het waren veel meer dagen.

 

Zo zie je dat alles vervaagd maar wel tot een goed einde komt. Ik ben volgende maand daar uitgenodigd als ere gast op de bruiloft van hun zoon die nu voor de politie werkt.

 

Zo zie je het leven gaat zelf met littekens gewoon door en dan hebben we toch weer een happy end!

Vooral "happy" omdat ik volgende maand weer gratis drank krijg op de bruiloft en tja...daar houd Peter wel van...biertje? cool

 

EDIT:

En als de andere bruiloft gasten teveel drank op drinken en ik dus minder te drinken heb..dan kan ik altijd nog een lied van Koos Alberts gaan zingen..dan zijn de drankorgel's tenminste vertrokken hahahaha

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Peter ,

 

Als europeaan blijf ik beschaamd voor de laksheid waarmee toen werd opgetreden door onze politieke leiders .

Laat het een waarschuwing zijn dat we altijd allert moeten blijven voor onze democratische rechten , zeker in deze tijden van groeiend extremisme en nationalisme .

Het ga jullie goed .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...