Ga naar inhoud


[sky uk op dm800hdpvr]


Gast peken

Aanbevolen berichten


Je zal voorlopig de combinatie NEWCS/CCcam moeten gebruiken indien het om de nieuwe NDS3 kaart gaat.

 

In een 500 oid krijg je hem wel gewoon met CCcam rechtstreeks aan de praat.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

sky en setanta zitten beiden op dezelfde kaart. Je geeft aan setanta gewoon je sky kaart nummer door en hun pakket wordt op die kaart bijgezet.

beide paketten gaan dus met dezelfde kaart (en emulator) open, hoewel ik dus wel niet kan antwoorden hoe dat zit op een dm800.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach,

 

maar ja daarmee heeft peeken nog geen helder eenduidig antwoord betreffende de CCcam

 

1) de share /of/ use mag men intern (in ta house) beschrijven en daarbij blijken enkele kaartsoorten een andere kloksnelheid te lusten dan de dm800 standaard levert

{ het aanpassen van de drivers en softcams voor de interne kaartlezer -dev/sci0 is nog te nieuw om duidelijk een oplossing te kunnen geven die gegarandeerd werkt }

dan blijkt na veel lezen een externe card-reader writer (smargo) een uitkomst voor die ene dreambox als user, maar beeldfoutjes blijven bestaan voor de share (dus een client)

2)

hoewel de shared dreambox wel een client kan bevredigen blijken er beeldfouten te zijn op de client, ondanks dat de kaarthoudende shared dreambox die beeldfouten niet heeft.

rara hoe kan dat?

 

dan is het NDS met CCcam toch niet uitgerijpt en stabiel.

dan moet een andere softcam+cardserver uitkomst bieden.

 

of kan iemand in ta house betere resultaten vermelden en uitleggen hoe te bekomen?

 

cheers

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

probleem is ondertussen opgelost, de cc cam of de news cs cam moet aangepast worden, heeft iets te maken met de nds nummer en de kaart nummer die er moet in gezet worden. Ze moeten wel omgezet worden van decimaal naar hexadecimaal of zo iets. Ik weet het, t is ni erg duidelijk, maar het kan opgelost worden.

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een sky kaart met HD pakket draaiend op CCcam,maar niet in de dreambox,

wegens de vele kaarten die ik heb draai ik die op de linux pc onder CCcam voor binnenshuis te kijken op m'n ontvanger.

heb daar ook een snelheidsverhoging ingesteld voor de skykaart en het werkt perfect en zapt snel.

in de DB800 werd die niet gevonden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...