Ga naar inhoud


Analoge tv-kijkers stappen niet over


kaelem

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Pacman
Kijk maar eens goed op je afrekening.


Factuurspecificatie


Abonnementskosten
Producten/Diensten Bedrag (excl. BTW)
Telfort vast bellen 01/09/2008-30/09/2008 € 8,36
Telfort internet 20 Mb 01/09/2008-30/09/2008 € 16,76


Variabele kosten
Producten/Diensten Bedrag (excl. BTW)
Telfort vast bellen € 0,12




Totaalbedrag exclusief BTW € 25,24
BTW 19,00 %: over € 25,24 € 4,80
Totaalbedrag inclusief BTW € 30,04


Zit er vast bij in, maar toch echt niks te vinden op de rekening voor het koper van KPN bij Telfort!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hee, uh we halen der wel weer heel wat andere abonnementen en contracten bij

of uh slepen ze aan de haren erbij.

 

de allerbelangrijkste weging is:

a)

wat wil je voor nieuwe technologie betalen en levert men dat?

B)

wat ben je gewend te kijken en wen je nog eens aan iets anders?

 

satelliethobbyisten hebben zeker een speciale voorkeur, maar kunnen voor veel minder centjes in het genot komen van a) nieuwe technologie

TVkijkers wennen extreem snel aan LCD en Plasma met groote diameter B) en dus zullen ze het voordeel zeker waarderen dat het digitale beeld mooier is dan het analoge (of dat nu op die oude CRT of een LCD is)

 

echter het spreekwoord is hier van toepassing, wat de boer niet kent lust ie niet

 

de digitale revolutie in providerkes-land is dus niet ik heb er de centen niet voor, maar, ik ben niet overtuigd van de voordelen (als men levert wat beloofd wordt)

 

cheers

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Kijk maar eens goed op je afrekening.


De faq zegt:

Heb ik een vaste telefoonaansluiting van KPN nodig voor Telfort internet?

Nee, voor Telfort internet heb je geen vaste telefoonaansluiting van KPN nodig. Je betaalt dus geen extra kosten voor het gebruik van de KPN-telefoonaansluiting.

Dus geloof nu maar dat je geen lijnkosten betaald! Dat is ook een van de voordelen van deze provider. Bij Alice trouwens hetzelfde, maar daar betaal je wel aansluitkosten voor een nieuwe koperlijn.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook Telfort en dat tientje rekenen ze wel.

Heb nu geen rekening bij de hand, maar ik weet dat het er op staat.

Onderstaande kan je overgens op meer manieren opvatten.

 

Origineel bericht van: cheapwatcher
Je betaalt dus geen extra kosten voor het gebruik van de KPN-telefoonaansluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telfort is van KPN en je kan erop wachten dat ook de naam KPN eraan verbonden gaat worden.

 

Ik dacht altijd met Planet Internet met een mooie onafhankelijke partij van doen te hebben, niets is minder waar, het is zelfs al helemaal opgeheven met als gevolg dat als er iets is ik de helpdesk van KPN moet bellen en dat is geen pretje, zeer lange wachttijden en ondeskundig personeel.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Tonskidutch
beste thomas999,

ik heb net afgelopen maanden twee analogies op digitaal (kabel helaas) over helpen gaan.

met desbetreffend abo.

hoe kom jij aan bedragen / maand ?
wat was het abonnementsgeld?
wat wordt het? nadat de actie over is
wat is het nu? na ugh maanden
wat voor ondermaatse k*treceiver krijg je (en is die vergelijkbaar met een doorsnee sat-receiver in<>out aansluitingen)

laat ik jou antwoorden, ga ik effe koken.. :D
cheers

Ik ga uit van het digitale Ziggo basispakket (55 TV zenders): 15,95 maand, (inclusief 34 Analoog, wordt in 2009 30).
Vergelijkbaar met familiepakket bij CDS, dat kost 13,50
Aanschaf decoder plus een smartcard: 39 Euro

Als je CDS neemt ben je veel meer kwijt aan ontvanger, schotel, activatiekosten en kaart. Mag je zelf uitrekenen...;-)
Plus dat je bij CDS aan een jaarcontract vastzit en bij Ziggo kan je per maand opzeggen.

Wat het in de toekomst kost weet ik niet, net zo min als ik weet wat de prijs bij CanalDigitaal zal gaan worden.

Als voorbeeld, de Humax kabel ontvanger is zeker niet ondermaats, maar geeft een uitstekende beeldkwaliteit.
Er zijn ook duurdere kabel ontvangers ontvangers met meer mogelijkheden.
Maar zoals met veel dingen, Kabel en Satelliet hebben allebei hun voor-en nadelen. En het mooie is dat wel zelf kunnen kiezen.;-)
Groeten,

Th.


Dit klinkt toch heel erg als de thomas999 die op ziggo-gebruikers.nl aktief in de weer is met z'n pro-ziggo houding. Geeft niets, maar begint wel op te vallen.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike
wij vergeten dat we hier sat-hobbie-isten zijn.
de gemiddeld nederlander wil helemaal niet naar een satontvanger.
veelst te moeilijk.
die kiezen simpel voor kabeldigitaal.

ik kijk naar mijn ouders en schoonouders.
jarenlang analoge tv. nu toch maar eens naar digitaal omdat ze een lcd hebben gekocht.
en wat kiezen ze?

juist, digitale tv via de kabel.
want dat nemen ze af van een aanbieder die ze al jaren kennen.
en waarom moeilijk doen met een schotel als je zo een kastje kan (laten) aansluiten.

moet wel zeggen, mijn schoonouders en ouders kijken ook enkel voornamelijk naar de zenders die ze analoog werden aangeboden.


Als jij een sat-hobbyist bent ben je denk ik best in staat om voor je ouders/schoonouders een satelliet installatie aan te leggen. Er zijn genoeg ouderen die best aardig met hun afstandbediening van de TV kunnen omgaan. Een afstandbediening van een sat ontvanger wijkt daar niet veel vanaf.
Als men bovendien een (dure) LCD of plasma aanschaft die veel mogelijkheden heeft is de extra aanschaf van een satellietontvanger niet zo'n grote stap meer.

Het aansluiten van dit alles laat je door een techneut in de familie doen, daar is er altijd wel ergens eentje van te vinden.
Dit alles zal tot een tevreden TV kijker leiden die bovendien op termijn nog goedkoper uit is ook, en daarbij nog een grotere keuze vrijheid krijgt.

O ja, en dan even offtopic, de discussie Telfort/KPN ADSL gaat niet altijd op, er zijn ook ISP's die onafhankelijk van KPN werken. Denk maar eens aan Alice.
Ik heb een Alice internet abo + telefonie en betaal helemaal niets aan KPN. Ik betaal 1 bedrag aan Alice waarbij vaste telefonie inbegrepen is. Er zijn geen kaal koper kosten voor KPN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders zijn ook op digitaal tv op de kabel overgestapt omdat het analoge bij CAIW niet (meer) te pruimen was. Ze hebben geen HD(ready)TV staan anders was het allemaal nog veel minder geweest.

 

Ik zie het verschil niet zo, of ze nu met dit digitale kastje hebben leren werken of dat het met een sat receiver zou zijn. Zeker niet als ik de schotel voor ze zou plaatsen en de boel af- /instel zodat ze zelf er geen omkijken naar hebben.

 

Gisteren hebben ze een upgrade aangevraagd voor het live voetbal en nu moet er schijnbaar weer wat (opnieuw?) ingesteld worden dus of ik even langs kon komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...