Ga naar inhoud


++[]++LET OP: SAT4ALL lid Ome Peter OPLICHTER!!!!!++[]+


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het blijft natuurlijk altijd riskant om iets via internet van particulieren te kopen, of dat nu van een verkoopsite als marktplaats is of een forum. Ikzelf heb via Sat4all diverse spullen veruild en gekocht, heb wel een beetje naar het profiel van de betreffende persoon gekeken. Is nog altijd goed gegaan, maar ja er kan natuurlijk altijd een rotte appel tussen zitten. Ook heb ik iets wel een laten gaan omdat over de persoon in kwestie dan gewoon geen lekker gevoel had.

 

Het is natuurlijk wel diep triest en je verwacht niet direct dat je via een hobby forum als deze besodemietert wordt door een zogenaamde mede hobbiest.

 

 

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een PM ontvangen van Ome Peter. Hij blijkt inderdaad uit de dood herrezen. Ook met zijn vrouw of vriendin gaat het goed. Die is niet in een ravijn gestort en ze zijn dus ook niet beide door italiaanse maffia dood geschoten. De stiefvader die zijn landgoed (een gehuurde hotelkamer) en al zijn bezittingen (een koffer en een stel fictieve GSM's) onder de erfgenamen moest gaan verdelen blijkt ook niet te bestaan. Gelukkig maar :-))

Hij zegt er spijt van te hebben en alles goed te willen maken.

Voordat ik op zijn verzoek de gegevens verwijder, wil ik eerst 100% zeker weten of het andere slachoffer inderdaad al zijn 450 euro terug gekregen heeft.

In ieder geval heeft hij één ding zeker goed gedaan en dat is spijt betuigen. Nu maar hopen dat hij zich ook oprecht realiseert dat liegen over de gezondheid van je eigen vrouw en het in scene zetten van je eigen dood, wel heel erg ziek is en dat het zoeken van professionele hulp nu wel degelijk aan de orde is.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: klinkie
alles met ome ..... is niet te vertrouwen

kein advies, probeer et altijd zelf op te halen of vraag naar een vast telefoonnummer laugh


Ik wil iedereen vragen deze discussie buiten dit topic te houden. Iedereen zou inderdaad moeten weten dat 99,9% zekerheid alleen mogelijk is als je het apparaat zelf ophaalt en vooraf laat demonstreren, maar daar gaat dit topic niet over.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hobsat
Goed speurwerk, mooi dat er hier flink wat aandacht aanbesteed wordt wink


Ik heb een klein opstapje gebruikt. Ik heb mij voorgedaan als een reporter van een Nederlands TV programma over oplichting.
De eigenaar van het hotel verteld dat we maandag of dinsdag langs komen om een video reportage te maken over deze oplichter.
Dat opende meteen een paar deuren :-))
Ik denk dat de hotel eigenaar 1 minuut later bij "peter" aan de deur geklopt heeft en er sterk op aangedrongen heeft om de zaak voor die tijd op te lossen.
Een oplichter moet je oplichten. Een koekje van eigen deeg dus.
Indien het morgen niet opgelost is, gaan we natuurlijk echt aktie ondernemen en aangifte doen bij de lokale polizei.

Ron "R de Vries" :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou wel eens heel goed kunnen kloppen.

Hij is zometeen in ieder geval geen lid meer en voor de zekerheid blokkeer ik ook de hele IP range van die oostenrijkse en poolse provider.

Het andere slachtoffer blijkt zijn geld al terug te hebben dus de gegevens van het hotel haal ik nu weg. De rest blijft staan want ik ben er van overtuigd dat deze persoon vroeg of later in hetzelfde gedrag terug zal vallen.

Als je zo erg kunt liegen, ben je gewoon niet te vertrouwen. Hoe veel spijt je ook hebt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Koen B
Kijk, dat vind ik nu weer wél een goeie actie van Tox. cool Goed gedaan!

Vind ajb ook nog ff Osama bin Laden voor ons, kunnen we weer helemaal gerust slapen. smile


Die heb ik al gevonden, maar mag niemand vertellen waar, want anders zouden de amerikanen een flater slaan.
Ami's zoeken al een paar jaar, Toxie heeft met een avondje googlen nr.1 op de FBI most wanted list al te pakken. Duh!

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
Het gaat om deze persoon:
Edwin ******** en zou in Polen wonen.


Origineel bericht van: Toxic[Q
(...)en de naam van zijn poolse vriendin:
*******a ***********


Eigenaardig dat zijn familienaam dezelfde is als de voornaam van zijn poolse vriendin, of zie ik dit verkeerd ?
Op internet is er wel een B*******a ********ska terug te vinden die afgestudeerd is in 80/81 studierichting "technisch-landbouw".

Is deze info die men je, ongetwijfeld te goeder trouw, toegespeeld heeft ook geen gebakken lucht ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...