Ga naar inhoud


Zo verschrikkelijk sneu voor JohnO


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Een paar weken geleden bood ik een schotel + motor + duo LNB aan te ruil voor een sixpack bier.

 

JohnO reageerde hierop en we kwamen tot een deal. Maar ja, hoe krijg je nu een schotel van zo'n 90 cm 150 km verder ? Laat nu het geval zijn dat ik vandaag een grote machine in zijn woonplaats moest afleveren (machine weegt zo'n 300 kg). Dus, ik gisteren machine in de auto, 2 sjorbanden erom, en de schotel en toebehoren.

 

Ik reed op een rotonde, wist niet precies welke kant ik op moest, ik reed ongeveer 25 km/uur en hoorde een ENORME knal achterin de Opel Vitaro.........

 

Ik keek vol ongeloof door het tussen raampje naar achteren en zal hier maar niet neer zetten wat ik toen allemaal zei... Die grote zware machine was omgevallen.......en ja, raadt eens........op de schotel........ Ik ben bij een touringbusbedrijf gestopt en gevraagt of er een paar mensen mij konden en wilden helpen. Uiteraard geen probleem, dus wij met zn vieren die zware bak weer overeind zetten wat nog niet zo eenvoudig ging in zo'n krappe achterbak. (we zijn al met al 45 minuten bezig geweest)

 

Ik zat al helemaal in de stress richting mijn werkgever over die machine van ongeveer 10.000 !!! De schotel heeft de machine gespaard op schade...hoe, ik weet het niet, maar er zat geen schrammetje op. Ik was uiteraard heel erg blij dat die machine niet beschadigd was, maar voelde me wel heel lullig naar JohnO toe... Ik heb m onderweg gebeld en ben naar zn werk toegereden....JohnO was zichtbaar en begrijpelijk teleurgeteld.

 

Dus, hierbij; JohnO ....sorry, en ik deed het uiteraard niet met opzet...

 

Hoop niet dat mn werkgever en die klant van die machine op Sat4all kijken... (daarom vermeldt ik ook niet de plaats.....)

 

JohnO, ik zit nu lekker aan 1 van je biertjes, en als ik het ooit nog eens goed kan maken zal ik dat meteen doen.

 

Ronald

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hartelijk dank voor al het begrip!

 

Ik was al heel blij dat Ronald zijn voet er niet onder zat.

 

We zijn in ieder geval flink dronken geworden van al het bier....

 

Oja, de wok is nu een wokkel en is naar de oud ijzer boer gegaan. Weer iemand heel gelukkig!

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk het begrip over en weer en de humor in deze toch

wel boze wereld (doet me goed).

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Wel netjes van je.
Is het niet mogelijk om van die blikjes een nieuwe schotel te maken ?


Zo 't is gelukt, alleen de muurbeugel nog niet, maar daar hebben we het volgende op gevonden :

wi1iz5.jpg

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het er niet bij laten zitten,Johno en ronald hadden een duidelijke overeenkomst die door 1 van de partijen niet nagekomen is. Dat ronald zo laks is geweest om die machine niet goed vast te zetten en dat daar door de schotel onherstelbaar beschadigt is,is niet de schuld van de eisende partij.

 

Als ik johno was,zou ik minimaal een vervangende schotel plus smartengeld eisen,maarja...wie ben ik ;-)

 

Tip..... rijdende rechter,de hr. Visser heeft veel verstand van dit soort zaken.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier reageer ik NIET eens op......man, kijk nog eens goed wat je schrijft. Ik heb JohnO tot niets gedwongen, heb hem geen pistool op zn.......die paar blikjes bier waren toch meer als een ruil-grapje bedoeld ? Sneu dat JIJ dat niet snapt...

 

Laat maar, zo'n reactie VERPEST nou weer dit topic.

 

Moderators, graag sluiten.

 

Thanx GOTO voor je enorme gewaarde reactie die ECHT nergens op slaat !!

 

Ronald

 

(hier wordt ik soms zo moe van he ?.....)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronaldsl
hier reageer ik NIET eens op......man, kijk nog eens goed wat je schrijft. Ik heb JohnO tot niets gedwongen, heb hem geen pistool op zn.......die paar blikjes bier waren toch meer als een ruil-grapje bedoeld ? Sneu dat JIJ dat niet snapt...

Laat maar, zo'n reactie VERPEST nou weer dit topic.

Moderators, graag sluiten.

Thanx GOTO voor je enorme gewaarde reactie die ECHT nergens op slaat !!

Ronald

(hier wordt ik soms zo moe van he ?.....)



Volgens mij was het als grapje bedoeld hoor blush

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronaldsl
grapje ? oke, dan mijn excuus.......maar ZO komt het niet bij MIJ over.....


Haha...lees het hele verhaal opnieuw maar dan vanuit de humoristische zijde....dan zie je de humor wel. wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...